Filmpjes van mijn trainingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zal voor Daniel antwoorden, daar ik wel begrijp dat hij er n beetje de pest over inkrijgt.

Hij traint niet meer zo zwaar, omdat hij een aantal keren overtraind is geweest en last heeft van hyperventilatie )ook tijdens trainen)
    Het gewicht wat hij gebruikt kun je zien daar het boven de machine uitkomt (schijven) ik schat zelf zo.n 50kg.
    Daarbij weegt hij zelf meer dan hij lift dus hij kan gewoon rustig blijven zitten daar hij ook de beweging langzaam uitvoert.
    Daarbij komt ook nog, dat het vrij onbelangrijk is als bbr wat je lift. Het gaat om hoe je lift en of je er iets aan hebt..
    Zoals iedereen kan zien, is zijn rug met voldoende spiermassa gezegend...

Comment

Jaaa! Ook toffe lifestyle vlog erbij!

Tips, voor vette onderwerpen
      - hoe om te gaan met mirin chicks.
      - welke hometrainer is geschikt voor mij.
      - kip in tupperware of kip in broodje.
      - workoutmusic for buffels
      - welke sporthandoek heb ik nodig

ik zou je zeker volgen G!
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Ik zal voor Daniel antwoorden, daar ik wel begrijp dat hij er n beetje de pest over inkrijgt.

Hij traint niet meer zo zwaar, omdat hij een aantal keren overtraind is geweest en last heeft van hyperventilatie )ook tijdens trainen)
        Het gewicht wat hij gebruikt kun je zien daar het boven de machine uitkomt (schijven) ik schat zelf zo.n 50kg.
        Daarbij weegt hij zelf meer dan hij lift dus hij kan gewoon rustig blijven zitten daar hij ook de beweging langzaam uitvoert.
        Daarbij komt ook nog, dat het vrij onbelangrijk is als bbr wat je lift. Het gaat om hoe je lift en of je er iets aan hebt..
        Ik bedoelde het niet om hem af te zeiken .

Ik train thuis en als ik de lat pull doe , ga ik de hoogte in .
        nu doe ik weighted chin /pull pups maar toch heb ik de indruk dat ik meer connectie voel in de rug bij een lat pulldown
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Knulletje View Post

Dankjewel, dat is een correct antwoord daarop. Ik train trouwens lat pullet wide grip meestal rond de 42 tot 46 kilo. hiermee kan ik tussen de 12-15 herhalingen netjes uitvoeren. Meestal laat ik de stang bij volle spanning (dus als die bij me borst ligt 1 sec stil en dan langzaam terug.Ik doe ook underhand pulldown small grip en die doe ik grofweg gezegd tussen de 42/52 kg. 12 herhalingen. Alle setjes doe ik 3 of 4 keer met ongeveer anderhalf minuut pauze. Dit ook i.v.m mijn hyperventilatie problemen om even op adem te komen, Ik draag een hartslag meter met trainen om te kijken hoe hoog mijn hartslag is. Mijn hartslag daalt binnen een minuut 40 tot 50 slagen. Meestal komt mijn hartslag zo, n beetje aan het einde van een set 150 tot 160 slagen. Blijft een beetje hangen bij 100 na een minuut. (hangt af van de oefening ook)

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Jaaa! Ook toffe lifestyle vlog erbij!

Tips, voor vette onderwerpen
            - hoe om te gaan met mirin chicks.
            - welke hometrainer is geschikt voor mij.
            - kip in tupperware of kip in broodje.
            - workoutmusic for buffels
            - welke sporthandoek heb ik nodig

ik zou je zeker volgen G!
            Hahaha...die opmerking, grappig! Jij bent zeker clown als beroep ofzo?

Comment

Originally posted by mascotte View Post
              Ik bedoelde het niet om hem af te zeiken .

Ik train thuis en als ik de lat pull doe , ga ik de hoogte in .
              nu doe ik weighted chin /pull pups maar toch heb ik de indruk dat ik meer connectie voel in de rug bij een lat pulldown
              Ik snap je wel kerel, maar je moet het ook vanuit zijn standpunt zien..
              En hij had het al n paar keer vermeld dat hij niet meer zo zwaar kan/mag trainen..

Comment

top topic dit ! everyday reading day

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                  Hahaha...die opmerking, grappig! Jij bent zeker clown als beroep ofzo?
                  Alleen voor sick cunts, soort kliniclown dus..

Denk wel dat je veel views zou krijgen en een hoop mensen entertainment biedt.
                  Ssssmoking

Comment

Alleen voor sick cunts, soort kliniclown dus..

Denk wel dat je veel views zou krijgen en een hoop mensen entertainment biedt.
                    Daar hoef jij in ieder geval dan niet zo veel moeite voor te doen. Als ik al naar jou profielfoto kijk, lig ik al in een deuk! Je lijkt wel en kermis attractie. Het is je in ieder geval op de buik geschreven. Scheelt ook met carnaval, dan hoef je niet zoveel moeite te doen en kun je zo mee in de optocht hahahaha!!!!

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
                      Daar hoef jij in ieder geval dan niet zo veel moeite voor te doen. Als ik al naar jou profielfoto kijk, lig ik al in een deuk! Je lijkt wel en kermis attractie. Het is je in ieder geval op de buik geschreven. Scheelt ook met carnaval, dan hoef je niet zoveel moeite te doen en kun je zo mee in de optocht hahahaha!!!!
                      alles voor de lach van een kind.

maar wat dacht je ervan, kan ik faciliteren met het maken van een paar vette video's?
                      denk Zyzz.
                      Ssssmoking

Comment

Wat kinderachtig. Godverdomme

Comment

Marv nok ff man, kom op zeg!

Comment

alles voor de lach van een kind.

maar wat dacht je ervan, kan ik faciliteren met het maken van een paar vette video's?
                            denk Zyzz.
                            Als jou praatjes net zo groot zijn als de resultaten in de gym, zou ik nog enigszins respect voor je tonen, maar helaas is dat ver te zoeken, en dan heb ik het nog niet eens over je lage bijdehante opmerkingen. Over kinderen gesproken: kinderen maken dat soort opmerkingen of je moet een IQ nog niet groter dan je eigen schoenmaat hebben, omdat je verstandelijke beperkte vermogens in de weg liggen? Je mag me best uitmaken voor alles en nog wat hoor, want ik snap dat je je onzekerheid af wil reageren. Misschien gebruik je ook nog wat hormonen om je mannelijkheid wat meer naar boven te halen. Zet hem op man!

Comment

Daniel,..heb jij mijn compliment wel mee gekregen 3 pages terug,..tussen al dit negatiove gedoe
                              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Laat gaan Daniel.

Iemand die de vogeltjesdans doet op zijn profielfoto kan je toch niet serieus nemen?
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X