Info over KUITEN

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Info over KUITEN

Hoevaak, zwaar, en veel ik ze ook train... Bij mij gaan de kuiten het allermoeilijkst.
    Genetisch zit het me zwaar tegen... Als ik kijk naar mn pa of mn broer vraag ik me nog wel eens af of ik niet geadopteerd ben

Net als ik zijn er nog miljoenen, niet geadopteerden, met slechte kuiten... misschien ben jij er ook wel de dupe van
    Wellicht kan dit artiekel je een handje helpen!

Calve Guide: Grow Your Stubborn Calves | Cut and Jacked
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Leuk stukje.

Kuiten kan inderdaad een lastige spier zijn om te laten groeien.
    Ik denk dat je vooral moet afwisselen,zowel qua sets,reps als intensiteit.
    De ene set weinig reps maar zwaar gewicht,de andere set veel reps en licht gewicht.
    Dit wissel ik af tijdens elke training.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wat een geluk heb ik toch, denk een half jaar geleden dat ik kuiten heb gedaan
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Tnx, die laatste oefening idd nog nooit gezien

Comment

Moet je persé kuiten trainen? Heb het gedaan, schoot er niets mee op. Nu denk ik, laat maar zitten. Squat er waarschijnlijk niet méér door.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
            Moet je persé kuiten trainen? Heb het gedaan, schoot er niets mee op. Nu denk ik, laat maar zitten. Squat er waarschijnlijk niet méér door.[/

Pascal!
            Je bent zo goed bezig en dan zo,n opmerking.
            Valt een beetje in de categorie "ik voetbal,dus ik hoef geen benen te trainen ".
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt voor het standje, rainman. Maar serieus, ik train ze nu echt al een poosje niet afzonderlijk en ze zijn er niet kleiner door geworden. Ik squat, deadlift en benchpress natuurlijk wel, dus in de compounds worden ze wél getraind. Maar ik zie persoonlijk ook niet echt de meerwaarde van isolatie oefeningen voor de kuiten...

Maak ik nu echt een gigantische denkfout?
              Last edited by Pascal Jongejan; 06-11-2013, 09:59.
              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

Ik vind van wel!

Natuurlijk worden je kuiten niet kleiner,maar ook niet echt groter!
                Als straks je bovenbenen groter worden,LIJKEN je kuiten wel kleiner.
                Er zijn natuurlijk ook uitzonderingen die al flinke kuiten van zichzelf hebben,maar dan nog.

Bij squatten en deadlift belast je ze wel,maar absoluut niet genoeg.
                Bij mij in de sportschool trainen een paar grote jongens,maar ze hebben geen kuiten...dat ziet er niet uit toch?
                Ze trainen kuiten alleen met bodyweight op een verhoging,maar dat is niet voldoende als je niet gezegend bent met flinke kuiten.

Buiten dat vind ik isolatieoefeningen voor kuiten heerlijk!
                Lekker man,een paar dagen spierpijn in je kuiten.
                Last edited by rain; 06-11-2013, 10:10.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bij benchpress ook. Ik lift m'n tushy van de bench, hier heb ik toch echt m'n kuiten voor nodig.

Fair enough.
                  Ik ga eens op onderzoek uit of ik wat kuitwerk kan toevoegen 1 Ă  2 maal per week.

Want alleen die compounds zijn hoogstwaarschijnlijk onvoldoende om ze te laten groeien.

Comment

Ja, ik ben ook zo´n persoon met 0 aanleg voor kuiten, ik doe al 3 van die oefeningen. Die laatste heb ik nog nooit gezien. Interessant artikel!
                    One Love, One Game, One Desire.
                    BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

heel erg dik worden en veel lopen, krijg je grote kuiten
                      Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Je volledige kuiten goed stimuleren met squats is moeilijk pascal, dat gaat niet op in dezelfde zin als dat je na fatsoenlijk benchen geen flies meer hoeft te doen.

Comment

Ik heb sinds 2 of 3 maanden een nieuwe fetisch gecreeerd voor mooie kuiten. Voor mij dus zeker een doel om me deze zomer lekker in een lange zwembroek te voelen... nu lijk ik een beachboy die geen benen traint omdat ik (naar mijn mening) behoorlijk dunne kuiten heb.

Daarnaast kamp ik OOK nog eens met een probleem mijn rechterkuit aanzienlijk korter en dikker is dan links.
                          Dus fuck genetics

Ik train mn kuiten nu 2x in de week, 2 of 3 oefeningen 4-5 sets.
                          Ik behandel ze net als mijn andere 'kleine' spiergroepen waar ik merk dat ik met hogere herhalingen en weinig rust tussen de sets meer massa kweek.
                          :: 1.82M :: 84 KG ::
                          BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Ik heb ook de kuiten van een 7jarige communiekant

sinds ik train zijn mijn bovenbenen wat gegroeid dat het nu nog erger is geworden .

Ooit eens synthol inspuiten als ik totally aesthetic ben
                            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X