2 vraagjes over bench press.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neem de tepels als lijn en laat de barbell tot aan je lichaam zakken of een vuist er tussen. Wat jezelf prettig vind! De breedte kun je inderdaad met je duim bepalen. Ik zou de stang schouderbreedte pakken.

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
      Neem de tepels als lijn en laat de barbell tot aan je lichaam zakken of een vuist er tussen. Wat jezelf prettig vind! De breedte kun je inderdaad met je duim bepalen. Ik zou de stang schouderbreedte pakken.
      Over die vuist ertussen was een hele discussie in een niet al te ver verleden:

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/6...-ectos-in.html
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Daniel4you View Post
        Ik zou de stang schouderbreedte pakken.
        Dat betekend , tenzij je enorm breed ben, dus bijna smaldrukken.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Je maakt een langere drukbeweging met drukken op schouderbreedte. Wide grip is een kortere drukbeweging, wat betekend dat de intensiteit minder is. Je kan natuurlijk het gewicht verzwaren, maar volgens mij is tussen de 2 drukbewegingen niet veel verschil wat betreft de groei van de borstspier. Het is inderdaad wel zo dat er mee druk op de triceps gelegd word, hoe smaller de afstand tussen de 2 handen. Het kan zijn dat ik er naast zit hoor, maar uit mijn eigen ervaring voelt het beter aan om schouderbreedte te trainen. Kan natuurlijk ook gewenning zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X