Cable calf raise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cable calf raise

Iemand bekend met deze ?

Heb altijd heel weinig kuiten getraind omdat ik het zo kut vind om op een blokje te staan met 1been met zware DB's in de handen . kostte me meer moeite om belans te vinden dan dat ik mijn kuiten train .

Bovenstaande geprobeerd gisteren , en het voelde lekker heel goede stretch . gewoon mijn dip belt bevestigd aan mijn onderste pulley van mijn powerrack . ik gebruik wel een zware (bierbak)betonblok om op te staan . omdat ik die houten blokje gevaarlijk vind als ze omslaan. vrij weinig gewicht nodig om toch goed te werken
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Als het lekker voelt voor jou is het toch goed.
    Heb je trouwens een skippy bal?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

nee geen skippy bal . waarom ?

Wou het even delen met mensen die ook balen van die db calf raise?
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Je zal zeggen:daar heb je hem weer met zijn 'Men's Health-achtige'oefeningen maar deze oefening doe ik regelmatig .Vooral als laatste oefening kuiten en dan zoveel mogelijk herhalingen met (niet te zware)dumbells in je handen.Uiteraard werkt een '(smith-)machine net zo goed,maar voor thuistrainers is het wel een fijne oefening.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hehe thx , wel leuk gevonden die oefening .

mss toch maar zo een bal kopen . kan je nog tal van andere dingen mee

Comment

Het is namelijk veel makkelijker om zo balans te houden,waardoor je veel meer spanning op je kuiten kan krijgen vergeleken met los staand.
            Wel doe ik hem altijd met mijn tenen op een verhoging voor extra stretch.
            Last edited by rain; 09-11-2013, 21:26.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kinky hoor regenman

Comment

Hey dexieman,

Voor iemand die bijna nooit meer traint zijn alle oefeningen kinky!

Ik word ook uitgelachen door de hardcore bodybuilders als ik deze oefening doe,maar eerst een keer proberen,dan oordelen.
                Last edited by rain; 09-11-2013, 22:20.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ohh gaan we weer gemeen doen tegen dexie? was maar aan het plagen hoor. Vond het eigenlijk wel slim bedacht.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Ohh gaan we weer gemeen doen tegen dexie? was maar aan het plagen hoor. Vond het eigenlijk wel slim bedacht.
                    Haha,weet ik ook wel.

Als je thuis traint,moet je soms wat creatiever zijn.
                    Kuiten staand trainen op een verhoging kan onstabiel zijn,maar met zo'n kinky oefening heb je daar geen last meer van.

Is het de allerbeste kuiten oefening?Nee.
                    Maar ik vind het wel een nuttige maar vooral fijne oefening.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha i know, en ja weet het, maar vind kuiten in de smith zelfs niet zo chill, ben blij dat me nieuwe gym (jaja weer bezig) er 2 apparaten voor heeft, dat is echt top!

Comment

Je moet roeien met die riemen die je hebt .

Ik heb allerlei dingen zelf gemaakt .
                        olympische ringen van kunstof voor variant op pull ups
                        decline bench met beensteunen
                        Tbar row buis aan powerrack bevestigt .
                        v bar voor triceps

naast de 'sport' geniet ik er ook van om zulke dingen in mekaar te proppen .

Binnekort als ik wat tijd hebt onderstaande proberen te bouwen . voor calf raise en shrugs

Comment

Wel gaaf man, srs. Doe je goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X