Waarom doe jij geen Smith Machine Bicep Curl throw?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als jij denkt dat je een prima vanger bent zou ik zeggen ga je gang. Effect blijft hetzelfde of je nu een losse stang of een Smith gebruik.
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
      Prima oefening om explosiviteit te ontwikkelen maar dan moet je ze wel goed doen. Hij vangt het gewicht halverwege op om het dan langzaam te laten zalkken. De bedoeling van dit soort oefeningen is juist dat je gebruik maakt van pre-strecht en het gewicht dus juist het laatste stuk van de neg. fase versneld om dan explosief terug te komen.

Ben zelf een fan van bench trows in de Smith maar raad iedereen aan die dit soort oefeningen eens wil proberen (geloof me ze zijn de moeite waard) wel een spotter te vragen, want ook in de Smith kan het mis gaan

Merk trouwens wel aan de reactie op dit soort oefeningen dat velen nog veel te leren hebben
      Voor bench throws ook belangrijk dat je op de juiste hoogte onder de bar ligt....anders kan het met opvangen akelig worden voor de schouders........
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik zag serieus iemand dat doen bij mij op de sportschool.. heb hem verteld dat iedereen hem zou uitlachen op de forums..

Comment

Originally posted by brillant View Post
          smith machine voor bicep curl

smith machine is zowiezo al een
          Smith Machine is een prima apparaat hoor. Je moet er alleen wel mee overweg kunnen
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
            Smith Machine is een prima apparaat hoor. Je moet er alleen wel mee overweg kunnen
            Ironisch genoeg is dat apparaat juist bedacht zodat mensen nauwelijks hoefden na te denken over hoe zij ermee moesten omgaan.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Voor bench throws ook belangrijk dat je op de juiste hoogte onder de bar ligt....anders kan het met opvangen akelig worden voor de schouders........
              Heeeeeeeeeeeeee Noppert, jij hier weer? Ben je verdwaald?
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Idd, er is genoeg leuks in te verzinnen. Het is gewoon geen vervanging van een goede squat, maar de smith afschrijven gaat mij ook tever
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik snap ook nooit zo die

"smithhaatmachinepraisethelordjezusmofokilleverybo dyhatendefanboys"

Smith is voor mij een erg goede machine voor verschillende groepen.
                  Sommige losse oef. zijn inderdaad niet te vervangen in de smith,maar variaties
                  daarop des te meer.
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Leroy K View Post
                    ik zag serieus iemand dat doen bij mij op de sportschool.. heb hem verteld dat iedereen hem zou uitlachen op de forums..
                    Lachen om dingen die je niet ken. Weer een bewijs hoe hoog de kennis van de gemiddelde sporter is.

Wat de Smith betreft, ik be zelf ook een voorstander van losse oefeningen, maar de Smith vind ik een prima aanvulling
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

smith is simpelweg een isolatie machine.. voor de basis heel leuk of voor het isoleren dus.. verder diegene die wat verder zijn.. gewoon losse gewichten gebruiken..

Comment

Originally posted by Leroy K View Post
                        smith is simpelweg een isolatie machine.. voor de basis heel leuk of voor het isoleren dus.. verder diegene die wat verder zijn.. gewoon losse gewichten gebruiken..
                        Ben ik het eigenlijk niet mee eens .

een beginner hoort namelijk met losse gewichten te trainen om techniek en form te kweken . ook pak je veel meer massa met de grote compunds . , naarmate je vordert kan je afwisselen met machines om isolaties(bv een achterliggende spiergriep ) of om variatie te geven aan je schema .
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

De smithmachine is zowel voor beginners als (semi-)gevorderden geschikt.

Zolang je maar afwisselt.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lachen om dingen die je niet ken. Weer een bewijs hoe hoog de kennis van de gemiddelde sporter is.

Wat de Smith betreft, ik be zelf ook een voorstander van losse oefeningen, maar de Smith vind ik een prima aanvulling
                            Ja jongens, niet lachen.

Instagram

Dit is ook heel goed voor je, zweefende throw bench press
                            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Ik moet zeggen dat ik leroy geen gemiddelde sporter vind :P

Comment

Originally posted by NickP View Post
                                Ik moet zeggen dat ik leroy geen gemiddelde sporter vind :P
                                Absoluut niet nee,maar wilt dat zeggen dat hij er niet naast kan zitten soms?
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X