Waarom doe jij geen Smith Machine Bicep Curl throw?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

al die power cleans en snatches helpen natuurlijk niet als ik mijn biceps niet explosief ga trainen, bedankt deze oefening had ik echt nog nodig.

Comment

smith machine voor bicep curl

smith machine is zowiezo al een
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Hoe verkloot ik mijn lijf, in 3 stappen?
        je rug krijgt een beetje klappen te verwerken
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

soms heeft die jim stoppani wel toffe ideen om te doen . maar dit slaat echt alles .

dit vind ik ook een goeie

You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

haha dafuq!
            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Het bestaat dus echt!

Is er ook een oefening genaamd "Jump Deadlift"?
              Ken jij gvd niet googlen jong
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Prima oefening om explosiviteit te ontwikkelen maar dan moet je ze wel goed doen. Hij vangt het gewicht halverwege op om het dan langzaam te laten zalkken. De bedoeling van dit soort oefeningen is juist dat je gebruik maakt van pre-strecht en het gewicht dus juist het laatste stuk van de neg. fase versneld om dan explosief terug te komen.

Ben zelf een fan van bench trows in de Smith maar raad iedereen aan die dit soort oefeningen eens wil proberen (geloof me ze zijn de moeite waard) wel een spotter te vragen, want ook in de Smith kan het mis gaan

Merk trouwens wel aan de reactie op dit soort oefeningen dat velen nog veel te leren hebben
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Nou wil ik jou niet tegen spreken

Maar waarom zou men de explosiviteit van de biceps willen trainen?
                  Ernstig noh!

Comment

Originally posted by bvds View Post

Maar waarom zou men de explosiviteit van de biceps willen trainen?

Explosive faperrations.
                    Mind is everything.

Comment

There are mainly three ways to achieve full muscle activation:

1. Lifting a relative light weight explosively. Also called speed-training. As long as you accelerate the weight to the maximum, you can get reasonably close to 100% muscle fiber activation.

2. Lift a heavy weight of approximately 5-6RM or heavier, and try to lift as explosive as possible. Although the movement is slow, you will achieve maximum fiber activation as a result of the load. Heavier weights are primarily lifted by the coordination of nerve impulses, and not by increased fiber activation.

3. Lift light to moderate weight to or close to failure. Muscle fiber activation follows the so-called size principle in which the smallest and weakest (and most enduring) are activated first, and the larger and stronger muscle fibers after that - when there is a need for them. When you reach failure, the activated muscle fibers aren't generating enough tension to lift the load. Fatigue can be neural - which among other things implies a reflective inhibition of nerve impulses to muscles in order to avoid overloading. There will also be varying degrees of metabolic fatigue, the accumulation of H+ ions and lack of ATP.

De manier van trainen waar het in dit topic over gaat komt in grote lijnen overeen met hetgeen beschreven staat bij 1.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Plus dat het grotendeels op conto van de fasttwich vezels komt, de vezels met de grootste groeipotentie.
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Comment

Originally posted by hardcorebuilder View Post
                            Als je dan toch wilt trollen,dan graag op een iets hoger niveau.
                            Niet op kleuterschool niveau svp.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                              Prima oefening om explosiviteit te ontwikkelen maar dan moet je ze wel goed doen. Hij vangt het gewicht halverwege op om het dan langzaam te laten zalkken. De bedoeling van dit soort oefeningen is juist dat je gebruik maakt van pre-strecht en het gewicht dus juist het laatste stuk van de neg. fase versneld om dan explosief terug te komen.

Ben zelf een fan van bench trows in de Smith maar raad iedereen aan die dit soort oefeningen eens wil proberen (geloof me ze zijn de moeite waard) wel een spotter te vragen, want ook in de Smith kan het mis gaan

Merk trouwens wel aan de reactie op dit soort oefeningen dat velen nog veel te leren hebben
                              Mooi dat je ze ook doet, ben er zelf groot fan van en doe ze sinds een half jaartje.
                              Belangrijk is wel dat je meteen weer zakt en het als het ware als een veer opvangt.
                              Als ik de stang niet meer explosief omhoog krijg stop ik en wacht ik 30-40 sec om een nieuwe set te beginnen.
                              tegenwoordig doe ik ook veel met elastieken om zo ook explosief te deadliften/squaten/benchen/rowen enz. zelfs oefeningen voor de buik doe ik met elastieken.
                              Even voor de duidelijkheid mijn doel is niet zo groot mogelijk te worden maar snelheid/kracht uithoudingsvermogen vind ik belangrijker. maar het kan ook prima zijn voor een nieuwe prikkel voor groei.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Haha nu eens proberen zonder smith machine

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X