Waarom doe jij geen Smith Machine Bicep Curl throw?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rainman View Post
    Absoluut niet nee,maar wilt dat zeggen dat hij er niet naast kan zitten soms?
    Uiteraard kan leroy er ook naast zitten, maar met de volgende zinnen:
    Lachen om dingen die je niet ken. Weer een bewijs hoe hoog de kennis van de gemiddelde sporter is.

Komt het ook niet echt over dat 3xl bedoeld dat hij er naast zit, maar gewoon dat hij een onwetende opmerking maakt, omdat dat meestal gedaan wordt door de mensen die er eigenlijk nog niet zoveel kennis over hebben. En dan zeg ik dat ik leroy geen gemiddelde sporter vind.

Comment

Dat snap ik ook,maar waarschijnlijk irriteerde 3xl zich een beetje.
      Het lijkt er namelijk veel op de laatste tijd dat mensen alleen maar' papegaaien' bij een oefening of reactie die ze niet kennen.

Moet je als beginner eens zeggen dat je bv de smithmachine wel eens gebruikt,dan valt heel het forum over je heen!Of worden er zelfs sarcastische opmerkingen geplaatst.
      Totdat bv Mvos,inferno,3xl of knul zegt dat dat geen probleem is,dan vindt iedereen(ok ,bijna iedereen)het ineens super!
      Er zijn uiteraard uitzonderingen die wel nadenken waarom een bepaalde oefening of machine goed zou kunnen zijn,maar de meesten volgen altijd als makke schapen.

Zelf nadenken,uitvogelen of opzoeken voor je reacties plaatst.
      Dit is niet persoonlijk,maar in het algemeen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat snap ik ook,maar waarschijnlijk irriteerde 3xl zich een beetje.
        Het lijkt er namelijk veel op de laatste tijd dat mensen alleen maar' papegaaien' bij een oefening of reactie die ze niet kennen.

Moet je als beginner eens zeggen dat je bv de smithmachine wel eens gebruikt,dan valt heel het forum over je heen!Of worden er zelfs sarcastische opmerkingen geplaatst.
        Totdat bv Mvos,inferno,3xl of knul zegt dat dat geen probleem is,dan vindt iedereen(ok ,bijna iedereen)het ineens super!
        Er zijn uiteraard uitzonderingen die wel nadenken waarom een bepaalde oefening of machine goed zou kunnen zijn,maar de meesten volgen altijd als makke schapen.

Zelf nadenken,uitvogelen of opzoeken voor je reacties plaatst.
        Dit is niet persoonlijk,maar in het algemeen.

+1 100% mee eens .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Niet alles gelezen, maar ikzelf ben een lange tijd geen fan geweest van de smith, omdat ik losse oefeningen beter vind voor mezelf.

Dat neemt niet weg dat het een prima manier kan zijn om bepaalde oefeningen voor elkaar te krijgen of om accenten te leggen.

Als je weet wat je doet, ikzelf heb me vroeger een tijd in een blessure gewerkt vanwege squatten in de smith met dus een verkeerde techniek.

Maakt dat de smith machine zinloos voor mij; ja op dat moment toen wel. Maakt dat de smith machine voor iedereen zinloos; nee.

Het is dus zeker een zinnig apparaat mits je weet wat je aan het doen bent. Losse gewichten hebben wel mijn voorkeur, maar heeft jouw gym bijv. geen hack squat machine dan kan je weer hack squats in de smith doen. Dat ga ik binnenkort bijv. zelf uitproberen..
          Last edited by Iron Mind; 27-11-2013, 16:54.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
            Het is dus zeker zinnig, losse gewichten verdienen de voorkeur, maar heeft jouw gym bijv. geen hack squat machine dan kan je weer hack squats in de smith doen. Dat ga ik binnenkort bijv. zelf uitproberen..
            Ik was ook geen fan de smith. Moet nu verplicht in de smith hacksquatten omdat we geen rack hebben. Het is serieus een best fijne oefening om te doen. Over een maand wissel ik van gym waar ze wel een hacksquat hebben, ik geloof helaas wel stack loaded dus zal er maar kort plezier van hebben
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

FUUAARK leroy traint in dezelfde gym, gekte!

Denk ineens, heuj die ken ik, die gym ;p

Comment

Hack squats kun je ook met een losse stang doen.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  FUUAARK leroy traint in dezelfde gym, gekte!

Denk ineens, heuj die ken ik, die gym ;p

Lang niet geweest zeker?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Hack squats kun je ook met een losse stang doen.
                    Kunt u elaboreren aub? Tegen de muur? (ik probeer al even zelf na te denken XD)

Comment

Lang niet geweest zeker?
                      haha... nee sorry rainman deze is niet grappig, zit ook pas net bij die gym en ben er eig elke dag nu dus gaat niet op jammer he

Comment

Nee hoor dexieman,dat hoor ik graag!Serieus.

Je weet toch ......DEX:2014 THIS IS IT!
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Als dat maar niet betekend dat ik ook het loodje leg

Comment

DEX:2014 THIS IS IT!
                            Ze heette die van michael jackson ook voordat hij er voorgoed mee stopte
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by NickP View Post
                              Kunt u elaboreren aub? Tegen de muur? (ik probeer al even zelf na te denken XD)
                              Barbell Hack Squat

Wat een hoop bullshit in dit topic ook weeral.

On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                                Ze heette die van michael jackson ook voordat hij er voorgoed mee stopte

Daarom!

Had ik in de andere post ook gezet:

DEX:2012 IT'S GONNA BE SERIOUS
                                DEX:2013 IT'S SERIOUS
                                DEX:2014 THIS IS IT!
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...