Gehele borst trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gehele borst trainen?

Kan ik de hele borst trainen op 1 dag?

Bijvoorbeeld:

Bench press
    Decline dumbell press
    Incline dumbell press
    Dumbel flys

Of moet ik me gewoon of op de bovenkant of op de onderkant richten per training?

Wat een vraag..... wie heeft je vertelt dat dit niet kan? Hoe kom je er bij?
    Ja. je kunt je hele borst trainen op 1 dag! ( Borst verdelen over meerdere dagen heb ik nog nooit gehoord/gezien. Wel kun je iets meer de nadruk leggen op boven/onderkant door meer incline of decline....)
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Ja je moet de hele borst trainen bij een borst sessie. Je kunt hem namelijk niet apart trainen alleen n beetje sturen.
      Decline zou ik omruilen voor dippen.
      Ik zou die dag ook mn triceps doen, daar je die al voor n groot deel belast met borst. 2 vliegen in 1 klap.

Comment

4 oefeningen borst? of kunnen er ook 5?

Comment

Borst:
          Bench press
          Dips
          Incline Flyes

Triceps:
          Close grip bench press
          Last edited by Aldo Raine; 08-01-2014, 14:36.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Inderdaad dips ipv decline. Decline pas gaan doen als je merkt dat je onderkant borst niet goed vooruit gaat. Maar meestal groeit de onderkant goed als je deze chest oefeningen goed uitvoert.

Comment

He okseloor,ga nou niet alleen maar vragen stellen waarbij je met de zoekfunctie,of desnoods met google,ook de antwoorden simpel kan vinden.
              Als je er dan niet uitkomt ,kan je altijd een vraag stellen maar je zal zelf ook wat moeite moeten doen in plaats van alles voorgekauwd te willen krijgen.

Het begint namelijk weer een beetje op trollen te lijken als iemand die 1,5 jaar lid is zulke vragen gaat stellen.
              Of beter gezegd:ik vind het trollen.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain waarom hebben ze jou nog geen moderator gemaakt eigenlijk? Zou je dat niet wat vinden haha.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Dat iemand lang lid is houdt niet meteen in dat die persoon dagelijks actief is op het forum. Ik ben nu ook al bijna een jaar lid maar ben ongv 2/3 maanden echt actief op het forum.

Originally posted by rainman View Post
                  He okseloor,ga nou niet alleen maar vragen stellen waarbij je met de zoekfunctie,of desnoods met google,ook de antwoorden simpel kan vinden.
                  Als je er dan niet uitkomt ,kan je altijd een vraag stellen maar je zal zelf ook wat moeite moeten doen in plaats van alles voorgekauwd te willen krijgen.

Het begint namelijk weer een beetje op trollen te lijken als iemand die 1,5 jaar lid is zulke vragen gaat stellen.
                  Of beter gezegd:ik vind het trollen.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Rain waarom hebben ze jou nog geen moderator gemaakt eigenlijk? Zou je dat niet wat vinden haha.
                    Haha,

Nee man,daarvoor weet ik niet voldoende.
                    Al lijkt het me wel grappig om iedereen voor de lol een dag te bannen zodat ik alleen nog kan posten.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
                      Dat iemand lang lid is houdt niet meteen in dat die persoon dagelijks actief is op het forum. Ik ben nu ook al bijna een jaar lid maar ben ongv 2/3 maanden echt actief op het forum.
                      Daar heb je ook gelijk in,maar als je de eerdere posts van okseloor ook gelezen hebt,begrijp je misschien mijn reactie.
                      Maar aangezien ik graag mensen (op weg) help,beantwoord ik toch weer vragen als iemand ermee geholpen is.

Ik zou ook gewoon niet kunnen reageren,dat weet ik,maar als ik het een 'redelijke'vraag vind,doe ik dat toch.

Uiteraard komen er regelmatig dezelfde vragen voorbij(wanneer kan ik het beste mijn wheyshake nemen?),maar dat vind ik niet erg bij beginners.
                      Inmiddels is bijna alles al een keer gevraagd en uitgelegd op dit forum,dus dan verval je al snel in herhaling.

Moraal van dit verhaal is dat ik vind dat okseloor(en ook anderen!) ook zelf wel wat moeite mag/mogen doen om iets uit te zoeken.
                      Komt hij er dan niet uit of stuit hij op tegenstrijdige reacties,kan hij altijd zijn vraag weer stellen.

Maar dat is mijn mening en geen feit.
                      Last edited by rain; 08-01-2014, 14:54.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ben het deels ook met jouw mening eens hoor rainman haha

Originally posted by rainman View Post
                        Daar heb je ook gelijk in,maar als je de eerdere posts van okseloor ook gelezen hebt,begrijp je misschien mijn reactie.
                        Maar aangezien ik iemand altijd een 2e,3e of zelfs 4e kans geef,beantwoord ik toch weer vragen als iemand ermee geholpen is.

Ik zou ook gewoon niet kunnen reageren,dat weet ik,maar als ik het een 'redelijke'vraag vind,doe ik dat toch.

Uiteraard komen er regelmatig dezelfde vragen voorbij(wanneer kan ik het beste mijn wheyshake nemen?),maar dat vind ik niet erg bij beginners.
                        Inmiddels is bijna alles al een keer gevraagd en uitgelegd op dit forum,dus dan verval je al snel in herhaling.

Moraal van dit verhaal is dat ik vind dat okseloor(en ook anderen!) ook zelf wel wat moeite mag/mogen doen om iets uit te zoeken.
                        Komt hij er dan niet uit of stuit hij op tegenstrijdige reacties,kan hij altijd zijn vraag weer stellen.

Maar dat is mijn mening en geen feit.

Comment

als ik heel eerlijk ben vind ik de zoekfunctie op deze site niet echt heel erg fijn. of ik doe iets fout. maar ik kom nooit bij de informatie terecht die ik graag zou willen weten.
                          vandaar mijn vele posten.

Comment

Originally posted by okseloor View Post
                            als ik heel eerlijk ben vind ik de zoekfunctie op deze site niet echt heel erg fijn. of ik doe iets fout. maar ik kom nooit bij de informatie terecht die ik graag zou willen weten.
                            vandaar mijn vele posten.
                            Als je je vraag intikt op Google dan kom je genoeg links tegen die je naar Bodynet leiden.

Comment

Originally posted by JimmyFloyd View Post
                              Als je je vraag intikt op Google dan kom je genoeg links tegen die je naar Bodynet leiden.
                              Ben ik het mee eens! Maar zoals jimmy zegt, via google kom je vaak wel terecht bij bodynet....
                              Wellicht een puntje voor in de toekomst dat de zoekfunctie op bodynet zelf verbetert kan worden!
                              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X