Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja sorry hoor Dexie, maar ook ik wil wel eens minder serieus zijn.
Ben nu al jaren bezig op dit forum (ik geloof sinds 2008) en maak eigenlijk nooit gekkigheid, kan op bepaalde dingen ook niet daar er meerdere mensen meelezen in de topics die ik vaak bezoek. Je weet dat ik vaak op de steroiden topics zit, en daarmee kan en mag ik niet trollen..
Dus zag nu mn kans waar...
Waar? Hier!
Maatje van me had een goede gezien in de gym voor binnekant borst .
je neemt in iedere hand een DB . je doet een bicep curl maar halverwege 'ter hoogte van je ribben ' front raise je hem met een gesupineerde grip . daar krijg je titties van !
zelf nog niet geprobeerd , eerst wat meer massa bouwen en dan high reps voor de vorm
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
goeie tip, ik denk dat ik op borst dag ook een extra portie creatine naar binnen ga gooien.
buff in no time
heb gehoord dat creatine drinken niet zo goed is . ik gebruik tegenwoordig die
in een shampoo vorm . het enige nadeel hiervan is dat je iemand moet vragen om te smeren . want dat spul verknoeit je grip tijdens het liften .
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
heb gehoord dat creatine drinken niet zo goed is . ik gebruik tegenwoordig die
in een shampoo vorm . het enige nadeel hiervan is dat je iemand moet vragen om te smeren . want dat spul verknoeit je grip tijdens het liften .
Ik dacht dat je die moest snuiven voor de beste werking.
Of je moet de shampoo met caffeine bedoelen, die moet geloof ik anaal worden geinhaleert.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment