Deadlift vorm check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deadlift vorm check

Hierbij mijn filmpje van de deadlift graag zou ik willen weten wat jullie van de vorm vinden en wat nog op/aanmerkingen zijn alle kritiek is welkom ik wil namelijk niet mijn rug verpesten! deze deadlift was met 100 kilo het leek me namelijk slim om gewoon het filmpje te maken van het gewicht dat ik gebruik ipv lichter omdat je vorm natuurlijk veranderd hoe zwaarder het wordt. https://www.youtube.com/watch?v=7ep4...ature=youtu.be

Alvast bedankt!!!

"Deze video is privé"
    the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Lekker slim van mij heb het aangepast sorry!

Comment

moet ik hem nou dan opnieuw plaatsen? https://www.youtube.com/watch?v=7ep4WvsvlXs

Comment

Lastig te zien door het tegenlicht en doordat de opname net iets van de voorkant is.

Ik heb het gevoel dat je teveel 'omhoog' kijkt. en het lijkt alsof je onderrug nog wel iets rechter kan. Lijkt ligt gebogen. maar dat zou de hoek van de opname kunnen zijn.
          Fear is the mind killer

Comment

Ja heb ook het gevoel dat je te veel naar boven kijkt. Probeer je hoofd gewoon normaal te houden.
            Hard work Pays off!

Comment

ahh jaah dat zag ik zelf ook wel een beetje maar dacht dat dat niet zoveel uitmaakte zal volgende keer proberen recht te kijken ipv een beetje overdreven omhoog bedankt voor reacties!

Comment

hier een filmpje hoe je je hoofd moet houden

Comment

Okee hartelijk bedankt is de enige opmerking dat ik me hoofd te veel omhoog doe of zijn er ook nog andere punten waar ik op moet letten met het opstaan of zakken?

Comment

Originally posted by Assie321 View Post
                    Okee hartelijk bedankt is de enige opmerking dat ik me hoofd te veel omhoog doe of zijn er ook nog andere punten waar ik op moet letten met het opstaan of zakken?
                    Probeer een deadstop te maken, of in ieder geval niet de bounche van de grond gebruiken om je volgende rep te liften. Je hoofd recht houden is inderdaad al genoemd. Ik zou ook nog wat aandacht schenken aan het niet overstrekken van je onderrug wanneer de stang boven is.
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je tilt vanuit je rug. Bij de DL is het van belang dat je het gewicht omhoog krijgt door naar achteren toe te trekken. Ook staat je rug in de laagste positie een beetje bol.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

je maakt er meer een squat dan een deadlift van imo . focus voor je op een vast punt
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Waarom donder je de barbell niet gewoon op de grond
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Deadstop houd dus in dat je hem even laat liggen zegmaar voordat je weer omhoog komt?

Comment

Haha is dat sarcastisch of wat bedoel je daarmee? @nocerino

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X