Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Meer microtrauma is niet meer herstel. Meer eten is meer herstel. Sterker nog, het is een van de redenen waarom veel mensen niet vooruit gaan. Voor beginners is het sowieso een onzin techniek om te gebruiken. Hiernaast is het ook blessuregevoeliger.
Veel sterker nog zegt microtrauma wel iets over spiergroei? Sinds we er steeds meer achter komen dat het microtrauma niet op spiervezel niveau plaatsvind maar meer het bindweefsel rondom de spier. Daarnaast heeft onderzoek aangetoond dat een spiervezel niet eens "beschadigd" hoeft te zijn om te groeien.
Kortom excentrisch trainen is een prima intensiverende methode van trainen maar zeker niet the holy grail!
There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Echt iets voor de Gerard jolinks en de humberto tans, in te krap shirtje van de prenatal naar de ene exotische machine naar de andere lopen. En zorgen dat ze gezien worden in hun spinning broek en al poserend met hun 30cm armomvang laten zien dat ze op zon rare opblaasbal de meest debiele oefeningen kunne doen !!!!!
Veel sterker nog zegt microtrauma wel iets over spiergroei? Sinds we er steeds meer achter komen dat het microtrauma niet op spiervezel niveau plaatsvind maar meer het bindweefsel rondom de spier. Daarnaast heeft onderzoek aangetoond dat een spiervezel niet eens "beschadigd" hoeft te zijn om te groeien.
Kortom excentrisch trainen is een prima intensiverende methode van trainen maar zeker niet the holy grail!
Elke keer is er weer een betere trainingsmethode en beweren ze veel gainzzz
vind excentrisch trainen lekker zwaar en om even half uurtje snel alles te slopen.
als iemand keer het wil testen stuur mij maar privé berichtje
Dat beweer ik toch ook nergens Geef alleen aan hoe mijn ervaring met excentrisch trainen was. Leuk dat je wat wilt toevoegen maar in deze wat overbodig.
Dat beweer ik toch ook nergens Geef alleen aan hoe mijn ervaring met excentrisch trainen was. Leuk dat je wat wilt toevoegen maar in deze wat overbodig.
dat is net zo random als zeggen dat je het leuk vind maar ach...
Vind je? Ik vind ervaringen delen juist erg zinvol. Helaas kan ik nog geen uitlatingen doen over effecten op de langere termijn aangezien ik dit pas 1 training heb toegepast op 1 oefening. Maar voor nu vind ik het absoluut een leuke methode
Vind je? Ik vind ervaringen delen juist erg zinvol. Helaas kan ik nog geen uitlatingen doen over effecten op de langere termijn aangezien ik dit pas 1 training heb toegepast op 1 oefening. Maar voor nu vind ik het absoluut een leuke methode
Ervaring is zinvol maar iets nieuws leren is zinloos? of laat ik het anders verwoorden overbodig?
There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Ervaring is zinvol maar iets nieuws leren is zinloos? of laat ik het anders verwoorden overbodig?
Zeker niet! Maar wat wou je me dan leren, dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei? Dat beweer ik toch ook nergens?
Maar goed, misschien heb ik het wat te bot opgeschreven.. of heb heb ik je comment verkeerd opgevat. Maakt allemaal niet uit, overbodig is hierover doorgaan lijkt me..
Zeker niet! Maar wat wou je me dan leren, dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei? Dat beweer ik toch ook nergens?
Maar goed, misschien heb ik het wat te bot opgeschreven.. of heb heb ik je comment verkeerd opgevat. Maakt allemaal niet uit, overbodig is hierover doorgaan lijkt me..
Helemaal eens!
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Cenforce is a popular medication for treating erectile dysfunction (ED) in men. This drug has gained significant attention due to its effectiveness and...
Kamagra is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. Erectile dysfunction occurs...
Cenforce is a popular medication used for the treatment of erectile dysfunction (ED), a condition that affects millions of men worldwide. The active ingredient...
Comment