Excentrisch trainen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ooops sorry, heb van nature een beetje een afkeer van (te veel) machines vandaar
    ik roep ook maar wat !!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by adon1s View Post
      Meer microtrauma is niet meer herstel. Meer eten is meer herstel. Sterker nog, het is een van de redenen waarom veel mensen niet vooruit gaan. Voor beginners is het sowieso een onzin techniek om te gebruiken. Hiernaast is het ook blessuregevoeliger.
      Veel sterker nog zegt microtrauma wel iets over spiergroei? Sinds we er steeds meer achter komen dat het microtrauma niet op spiervezel niveau plaatsvind maar meer het bindweefsel rondom de spier. Daarnaast heeft onderzoek aangetoond dat een spiervezel niet eens "beschadigd" hoeft te zijn om te groeien.

      Kortom excentrisch trainen is een prima intensiverende methode van trainen maar zeker niet the holy grail!
      There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

      Comment


      • #18
        Laatste bicep training toegepast op single arm cable curl. Deed veel pijn en was erg zwaar. Sinds lange tijd al dagen spierpijn aan mijn biceps

        Comment


        • #19
          Originally posted by Schorpioen View Post
          Echt iets voor de Gerard jolinks en de humberto tans, in te krap shirtje van de prenatal naar de ene exotische machine naar de andere lopen. En zorgen dat ze gezien worden in hun spinning broek en al poserend met hun 30cm armomvang laten zien dat ze op zon rare opblaasbal de meest debiele oefeningen kunne doen !!!!!
          Originally posted by Schorpioen View Post
          Ooops sorry, heb van nature een beetje een afkeer van (te veel) machines vandaar
          Afkeer.. ik ga stuk.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

          Comment


          • #20
            Originally posted by Beescht View Post
            Veel sterker nog zegt microtrauma wel iets over spiergroei? Sinds we er steeds meer achter komen dat het microtrauma niet op spiervezel niveau plaatsvind maar meer het bindweefsel rondom de spier. Daarnaast heeft onderzoek aangetoond dat een spiervezel niet eens "beschadigd" hoeft te zijn om te groeien.

            Kortom excentrisch trainen is een prima intensiverende methode van trainen maar zeker niet the holy grail!
            Elke keer is er weer een betere trainingsmethode en beweren ze veel gainzzz
            vind excentrisch trainen lekker zwaar en om even half uurtje snel alles te slopen.
            als iemand keer het wil testen stuur mij maar privé berichtje
            Calisthenics / Street workout

            Comment


            • #21
              Originally posted by generation_iron View Post
              Laatste bicep training toegepast op single arm cable curl. Deed veel pijn en was erg zwaar. Sinds lange tijd al dagen spierpijn aan mijn biceps
              Enkel psychologisch bevredigd, fysiologisch gezien heb je aan hel de spierpijn weinig.
              There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Beescht View Post
                Enkel psychologisch bevredigd, fysiologisch gezien heb je aan hel de spierpijn weinig.
                Oke..

                Comment


                • #23
                  Originally posted by generation_iron View Post
                  Oke..
                  hahahaha! mijn toetsenbord of ik ben aan vervanging toe

                  point is dat spierpijn niets zegt buiten psychologische bevrediging
                  There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

                  Comment


                  • #24
                    Dat beweer ik toch ook nergens Geef alleen aan hoe mijn ervaring met excentrisch trainen was. Leuk dat je wat wilt toevoegen maar in deze wat overbodig.

                    Comment


                    • #25
                      Ik train vooral voor psychologische bevrediging.
                      Fysiologisch is meegenomen.
                      DIVIDE ET IMPERA

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by generation_iron View Post
                        Dat beweer ik toch ook nergens Geef alleen aan hoe mijn ervaring met excentrisch trainen was. Leuk dat je wat wilt toevoegen maar in deze wat overbodig.
                        k....
                        Last edited by Beescht; 02-01-2015, 18:01.
                        There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Beescht View Post
                          dat is net zo random als zeggen dat je het leuk vind maar ach...
                          Vind je? Ik vind ervaringen delen juist erg zinvol. Helaas kan ik nog geen uitlatingen doen over effecten op de langere termijn aangezien ik dit pas 1 training heb toegepast op 1 oefening. Maar voor nu vind ik het absoluut een leuke methode

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by generation_iron View Post
                            Vind je? Ik vind ervaringen delen juist erg zinvol. Helaas kan ik nog geen uitlatingen doen over effecten op de langere termijn aangezien ik dit pas 1 training heb toegepast op 1 oefening. Maar voor nu vind ik het absoluut een leuke methode
                            Ervaring is zinvol maar iets nieuws leren is zinloos? of laat ik het anders verwoorden overbodig?
                            There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Beescht View Post
                              Ervaring is zinvol maar iets nieuws leren is zinloos? of laat ik het anders verwoorden overbodig?
                              Zeker niet! Maar wat wou je me dan leren, dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei? Dat beweer ik toch ook nergens?

                              Maar goed, misschien heb ik het wat te bot opgeschreven.. of heb heb ik je comment verkeerd opgevat. Maakt allemaal niet uit, overbodig is hierover doorgaan lijkt me..

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by generation_iron View Post
                                Zeker niet! Maar wat wou je me dan leren, dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei? Dat beweer ik toch ook nergens?

                                Maar goed, misschien heb ik het wat te bot opgeschreven.. of heb heb ik je comment verkeerd opgevat. Maakt allemaal niet uit, overbodig is hierover doorgaan lijkt me..
                                Helemaal eens!
                                There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X