Ooops sorry, heb van nature een beetje een afkeer van (te veel) machines vandaar
Excentrisch trainen
Collapse
X
-
Originally posted by adon1s View PostMeer microtrauma is niet meer herstel. Meer eten is meer herstel. Sterker nog, het is een van de redenen waarom veel mensen niet vooruit gaan. Voor beginners is het sowieso een onzin techniek om te gebruiken. Hiernaast is het ook blessuregevoeliger.
Kortom excentrisch trainen is een prima intensiverende methode van trainen maar zeker niet the holy grail!There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Comment
-
Originally posted by Schorpioen View PostEcht iets voor de Gerard jolinks en de humberto tans, in te krap shirtje van de prenatal naar de ene exotische machine naar de andere lopen. En zorgen dat ze gezien worden in hun spinning broek en al poserend met hun 30cm armomvang laten zien dat ze op zon rare opblaasbal de meest debiele oefeningen kunne doen !!!!!Originally posted by Schorpioen View PostOoops sorry, heb van nature een beetje een afkeer van (te veel) machines vandaar"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Beescht View PostVeel sterker nog zegt microtrauma wel iets over spiergroei? Sinds we er steeds meer achter komen dat het microtrauma niet op spiervezel niveau plaatsvind maar meer het bindweefsel rondom de spier. Daarnaast heeft onderzoek aangetoond dat een spiervezel niet eens "beschadigd" hoeft te zijn om te groeien.
Kortom excentrisch trainen is een prima intensiverende methode van trainen maar zeker niet the holy grail!
vind excentrisch trainen lekker zwaar en om even half uurtje snel alles te slopen.
als iemand keer het wil testen stuur mij maar privé berichtjeCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostLaatste bicep training toegepast op single arm cable curl. Deed veel pijn en was erg zwaar. Sinds lange tijd al dagen spierpijn aan mijn bicepsThere are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Comment
-
-
Originally posted by generation_iron View PostDat beweer ik toch ook nergens Geef alleen aan hoe mijn ervaring met excentrisch trainen was. Leuk dat je wat wilt toevoegen maar in deze wat overbodig.Last edited by Beescht; 02-01-2015, 18:01.There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Comment
-
Originally posted by Beescht View Postdat is net zo random als zeggen dat je het leuk vind maar ach...
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostVind je? Ik vind ervaringen delen juist erg zinvol. Helaas kan ik nog geen uitlatingen doen over effecten op de langere termijn aangezien ik dit pas 1 training heb toegepast op 1 oefening. Maar voor nu vind ik het absoluut een leuke methodeThere are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Comment
-
Originally posted by Beescht View PostErvaring is zinvol maar iets nieuws leren is zinloos? of laat ik het anders verwoorden overbodig?
Maar goed, misschien heb ik het wat te bot opgeschreven.. of heb heb ik je comment verkeerd opgevat. Maakt allemaal niet uit, overbodig is hierover doorgaan lijkt me..
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostZeker niet! Maar wat wou je me dan leren, dat spierpijn geen indicatie is voor spiergroei? Dat beweer ik toch ook nergens?
Maar goed, misschien heb ik het wat te bot opgeschreven.. of heb heb ik je comment verkeerd opgevat. Maakt allemaal niet uit, overbodig is hierover doorgaan lijkt me..There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
3 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
6 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment