Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Net benen getraind, dus ben benieuwd hoe mijn elleboog morgen is. Denk dat ik er qua training wel alles uit heb gehaald, dus een prima moment om het te testen
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Was het voor mannen maar zo makkelijk.
Een topic beginnen over last van je elleboog tijdens het squatten en dat dan alle vrouwen van het forum wel willen komen spotten om de oorzaak te vinden.
Was het voor mannen maar zo makkelijk.
Een topic beginnen over last van je elleboog tijdens het squatten en dat dan alle vrouwen van het forum wel willen komen spotten om de oorzaak te vinden.
Hahhahahaha nou ik wil jou best spotten hoor?
Ha, zo makkelijk gaat dat! Een reactie geven in een topic over een elleboog, en er biedt zich zomaar een spotter aan!
't is het idee he? Denk niet dat je aan mij iets daarmee hebt haha. Enerzijds door het verschil in kracht, anderzijds omdat ik het niet fijn vind als iemand mij spot, en dus ook niet weet waar ik zelf op zou moeten letten
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment