Originally posted by rainman
View Post
Zere elleboog na squatten
Collapse
X
-
Originally posted by Patriciaaa View PostAls languit ga zitten om bij te komen, dan ga ik wel ass to the grass ja?
Oh wacht, dat bedoel je niet he?
Oh? Wat ben ik dan volgens jou?
Volgens mij was dat toch iets met poepen?
Hahhahahaha nou ik wil jou best spotten hoor?
Ha, zo makkelijk gaat dat! Een reactie geven in een topic over een elleboog, en er biedt zich zomaar een spotter aan!
't is het idee he? Denk niet dat je aan mij iets daarmee hebt haha. Enerzijds door het verschil in kracht, anderzijds omdat ik het niet fijn vind als iemand mij spot, en dus ook niet weet waar ik zelf op zou moeten letten
Originally posted by Ruhl View PostIk red minuut vaak net niet
ik ook niet hoor, maar kan daarna gelukkig weer.
voor-en naspel prima, maar niet langer dan een minuut of 2!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by resike View PostMisschien bied een elbow wrap wat verbetering.
Of is het voor solosex?
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Originally posted by generation_iron View PostHahahaha, en dat zal niet je flashlight zijn hè opaDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
nevermindYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by rainman View PostIk snap nog niet precies waarom ik het daarmee langer als een minuut volhou, maar ik zal het proberen.
Of is het voor solosex?
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Net als ruhl is het bij mij is het ook meestal een american pie-tje.
Mind is everything.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment