bankdrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maakt niet zoveel uit
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Bedankt voor jullie reacties. Heb net het filmpje gekeken voor techniek en zie ook dat k t niet juist uit heb gevoerd. Ik houd jullie op de hoogte .

Comment

Zojuist teruggekomen van sportschool. Mn techniek was beroert heb nu de techniek overgenomen van filmpje.
        Merkte wel dat het iets beter ging.

Comment

Comment

Prima advies in die clip van Chris Jones hierboven. Enige kanttekening die ik erbij zou plaatsen is dat het handig is om een spotter erbij te hebben tijdens het unracken. Het gebeurt nogal eens dat je houding in orde is maar dat je die kwijt raakt omdat je de stang net iets hoger moet duwen om die uit het rack te krijgen. Met een spotter voorkom je dat. Uiteraard moet die daarna wel met zijn pootjes uit de buurt van de stang blijven.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Prima advies in die clip van Chris Jones hierboven. Enige kanttekening die ik erbij zou plaatsen is dat het handig is om een spotter erbij te hebben tijdens het unracken. Het gebeurt nogal eens dat je houding in orde is maar dat je die kwijt raakt omdat je de stang net iets hoger moet duwen om die uit het rack te krijgen. Met een spotter voorkom je dat. Uiteraard moet die daarna wel met zijn pootjes uit de buurt van de stang blijven.
              Klopt. Heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe hoog die haken staan waar de stang op rust. Met een powerrack kun je die zelf verstellen; da's handig.

Comment

Foei heren, helemaal kijken voortaan...

Hij zegt precies datzelfde in het stukje van de flat bench namelijk
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X