Welke oefeningen vinden jullie wel een aanrader in de SMITH ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hack squats en shrugs achter de rug
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Doe de CGBP altijd Smith, dit omdat ik me dan gewoon echt goed kan focussen.
      In between obsessed periods

Comment

Rack chins!

Comment

Biceps kan ook lekker zijn.

Comment

ondersteboven optrekken, ondersteboven kuiten, staand kuiten, upright row met 1 arm.
            Squatten vind ik niet lekker, je kan het wel veilig doen in de smith. Jay cutler heeft niet de kleinste beentjes, deed het iedere week in de smith.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              ondersteboven optrekken, ondersteboven kuiten, staand kuiten, upright row met 1 arm.
              Squatten vind ik niet lekker, je kan het wel veilig doen in de smith. Jay cutler heeft niet de kleinste beentjes, deed het iedere week in de smith.
              Je kan de pro's hierin niet betrekken, die groeien al door te kijken naar de gewichten
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                Je kan de pro's hierin niet betrekken, die groeien al door te kijken naar de gewichten
                Of je ervan groeit was niet de kwestie, er wordt gezegd dat je er van alles mee verneukt. Dat is zeker niet zo.
                Kan wel, maar dat kan met alle oefeningen als je ze verkeerd uitvoert.
                Bedoel er meer mee dat Cutler de langst blessure-vrije pro is volgens mij, dan ga je niet zo maar in de smith squatten toch?
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                  Biceps kan ook lekker zijn.
                  Hoe doe jij dat dan?
                  Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                    Bij profs moet je ook niet kijken naar de hun huidige schema. Dat kan namelijk verschillen met de manier waarop zijn trainden tijdens hun eerste paar trainingsjaren.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      Of je ervan groeit was niet de kwestie, er wordt gezegd dat je er van alles mee verneukt. Dat is zeker niet zo.
                      Kan wel, maar dat kan met alle oefeningen als je ze verkeerd uitvoert.
                      Bedoel er meer mee dat Cutler de langst blessure-vrije pro is volgens mij, dan ga je niet zo maar in de smith squatten toch?
                      Volgens mij heeft hij een paar jaar geleden een gescheurde biceps gehad toch? Dat zal alleen niet van het squatten zijn haha
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                        Hoe doe jij dat dan?

en dan 4de oefening

Comment

De Smith word vaak onterecht afgeschilderd als een slecht toestel terwijl er zoveel goede variaties op gedaan kunnen worden in alle veiligheid
                          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                            Zag vandaag iemand klemmetjes op de smith machine doen.
                            Bang dat de gym zou omvallen? Haha moet ik denken aan dit filmpje

Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                              De Smith word vaak onterecht afgeschilderd als een slecht toestel terwijl er zoveel goede variaties op gedaan kunnen worden in alle veiligheid
                              Met grote nadruk op KUNNEN. Want in de praktijk valt het toch tegen. Kijk maar hoe die onderruggetjes tekeer gaan bij de gemiddelde sportschoolbezoeker tijdens het squatten. Ik zou zeggen, hoe korter de ROM, hoe veiliger.

Bij oefeningen zoals squats zie je al gauw dat de onderrug gaat bollen vanwege de baan van de halter. Ironisch genoeg zie je dat vaker bij mensen die minder ideale verhoudingen hebben om te squatten en daarom de smith machine opteren.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Dat de smithmachine in potentie een blessure-veroorzaker kan zijn, is bekend.
                                Maar ook met los squatten, benchpressen etc kunnen blessures ontstaan.
                                Als je ziet hoeveel er benchen met de ellebogen naar achteren en daardoor schouderblessures krijgen.
                                Dat is ook geen reden om de benchpress helemaal af te raden en te adviseren alleen nog losse dumbells te gebruiken.

Uiteraard kan de smithmachine blessuregevoeliger zijn, maar dan kan je beter zorgen dat degene die het verkeerd, het goed gaan aanleren.

Alles valt of staat met de uitvoering van de oefening.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X