bepaalde oefeningen/spiergroepen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alle spiergroepen zijn heerlijk.

Sommige oef vind ik wel kut.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by rain View Post
      +1… .

Maar senioren bridgen(kaarten) vooral, dammen gaat te snel voor ze.
      Hahahaha

Comment

Ik haat wel specifieke oefeningen indd bv: upright rows, bb curls, sldl en 80% vd machines

Comment

Zeer waarschijnlijk is je vorm gewoon verkeerd bij het benchen. Zelfs al denk je zeker te weten dat je techniek goed is, is die het waarschijnlijk niet. Check dit filmpje eens:

Ik had altijd een hekel aan squatten, maar sinds ik 15kg eraf gepleurd heb en een juiste techniek ben gaan doen, haat ik het een stuk minder. Nu squat ik 2,5 keer per week. De oefening waar je slecht in bent zou je juist vaak moeten doen. Bodybuilden gaat ook om aanpakken van je zwakke punten.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
            Zeer waarschijnlijk is je vorm gewoon verkeerd bij het benchen. Zelfs al denk je zeker te weten dat je techniek goed is, is die het waarschijnlijk niet. Check dit filmpje eens:

Ik had altijd een hekel aan squatten, maar sinds ik 15kg eraf gepleurd heb en een juiste techniek ben gaan doen, haat ik het een stuk minder. Nu squat ik 2,5 keer per week. De oefening waar je slecht in bent zou je juist vaak moeten doen. Bodybuilden gaat ook om aanpakken van je zwakke punten.
            Had de filmpje al gezien, en ja het klopt ik weet zeker dat me vorm goed is maar er zitten waarschijnlijk een aantal mispuntjes die ik dan zelf niet zie. (misschien van de week opnemen en het in mijn log posten?).
            Verder doe ik push/pull/leg/off repeat.

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
              Had de filmpje al gezien, en ja het klopt ik weet zeker dat me vorm goed is maar er zitten waarschijnlijk een aantal mispuntjes die ik dan zelf niet zie. (misschien van de week opnemen en het in mijn log posten?).
              Verder doe ik push/pull/leg/off repeat.
              Dan zou ik het idd even posten. Bench kan best tricky zijn met techniek.

Comment

alles waar ik mijn core voor moet gebruiken

met name safety bar squats en snatch grip deads en mijn eeuwige haat liefde met side delts
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                  En toch reageren er een paar dat ze het wel hebben?
                  Misschien moet jij maar eens gaan dammen.
                  ik bedoelde het ook niet zo als jij denkt ,maar wilde er mee zeggen dat fitness of bb niet zomaar een sport is waar je ff aan begint ,je doet het goed of niet
                  heb ook wel is geen zin maar zet toch door ,en of ik een oefening nou leuk vind of niet doe ik hem toch
                  btw als je niet van bankdrukken houd ,kan dus he ga het dan is met dumbels proberen heeft tenminste bij mij meer effekt als met de barbell plus dat je stabiliteit er beter van word, en zo zijn er meer oefeningen die je kan vervangen door wat anders ,zo als ik je nou niet geholpen heb dan geef ik het op
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Benen trainen(vooral quads )is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid, zacht uitgedrukt.
                    Daarom begin ik er altijd de trainingsweek mee ,dan heb ik het gehad.
                    Dat je minst favoriete spiergroep na verloop van tijd je favoriete spiergroep wordt, gaat voor mij helaas niet op.

De meesten beginnen de trainingsweek met de spiergroep die ze het leukste vinden(bijna altijd borst ),en raffelen dan vaak aan het einde van de week hun minst favoriete spiergroep af, of skippen hem.
                    Als je een spiergroep die je niet leuk vindt ook nog eens slechts 1x per week traint dan is de kans dat je het ooit leuk gaat vinden klein. En dus blijf je maar aanmodderen.

Ooit vond ik squatten niet zo boeiend. Een echte hekel had ik er niet aan maar leuk vond ik het niet. Toen ben ik StrongLifts gaan doen en dat houdt in dat je 3x per week squat en ook nog eens aan het begin van je trainingsessie. Het is wennen aan het begin maar geleidelijk aan wen je aan de opzet en na verloop van tijd weet je niet beter en zit het gewoon in je systeem.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by brillant View Post
                      nee de meeste hebben dit niet ,misschien de verkeerde sport voor je ,dammen misschien beter voor je
                      Kan jij nou nooit normaal reageren? Ik lees al een tijdje mee en echt 90% van wat ik van je zie is echt debiel. Altijd zeiken, blaten, zaniken, gewoon kut reacties. Let er eens op idioot.

Ik vind zelf borst en quads minder leuk om te trainen, en biceps ben ik ook geen geweldige fan van, maar er zit nu steeds meer progressie in dus het wordt steeds leuker. Vaak is het imo ook gewoon een kwestie van doen, als je eenmaal een tijdje bezig bent is het toch routine.

Comment

Originally posted by db96 View Post
                        Kan jij nou nooit normaal reageren? Ik lees al een tijdje mee en echt 90% van wat ik van je zie is echt debiel. Altijd zeiken, blaten, zaniken, gewoon kut reacties. Let er eens op idioot.

Ik vind zelf borst en quads minder leuk om te trainen, en biceps ben ik ook geen geweldige fan van, maar er zit nu steeds meer progressie in dus het wordt steeds leuker. Vaak is het imo ook gewoon een kwestie van doen, als je eenmaal een tijdje bezig bent is het toch routine.
                        even normaal doen snotneus je heb niet met me in de klas gezeten ,en als je is een keer goed leest kan je ook zien dat ik me al hersteld heb bij deze persoon idioot
                        het was ook niet bedoelt om hem af te zeiken als je goed gelezen hebt idioot
                        dus als je weer comments hebt lees dan is tussen de regels door

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Als je een spiergroep die je niet leuk vindt ook nog eens slechts 1x per week traint dan is de kans dat je het ooit leuk gaat vinden klein. En dus blijf je maar aanmodderen.

Ooit vond ik squatten niet zo boeiend. Een echte hekel had ik er niet aan maar leuk vond ik het niet. Toen ben ik StrongLifts gaan doen en dat houdt in dat je 3x per week squat en ook nog eens aan het begin van je trainingsessie. Het is wennen aan het begin maar geleidelijk aan wen je aan de opzet en na verloop van tijd weet je niet beter en zit het gewoon in je systeem.
                          werkt dat een beetje stronglifts??

Comment

De vervelendste oefeningen vind ik alle voorovergebogen roeien als bent over/tbar row.
                            Zijn altijd pittig met goed gewicht erop.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Heb aan geen enkele spiergroep een hekel, wel aan sommige oefeningen of houdingen.
                              Maar och op den duur hoort het erbij, en doe je ze gewoon.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X