300 pushups per dag 20 dagen lang?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 300 pushups per dag 20 dagen lang?

Ik hoor steeds meer mensen over deze bovenstaande methode, maar ik vraag me af of dit wel goed is.

het lijkt mij dat je je borst nogal weinig rust geeft en dat je uberhaupt in het begin geen 300 pushups in 2-3 setjes kan aangezien je armen dan verzuren, of is wat ik nu zeg amateuristisch gedacht?

ik zou willen weten hoe jullie hierover denken.

Wat probeer je daarmee te bereiken?
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Waar heb je dat gehoord dan?

Comment

Originally posted by Tibbers View Post
        Waar heb je dat gehoord dan?
        Ik zag het op facebook voorbij komen, en toen ik er in m'n vriendenkring over begon hoorde ik dat er aardig wat mensen zijn die het geprobeerd hebben, toen ben ik het bij m'n opleiding aan klasgenoten gaam vragen en wederom waren er aardig wat mensen die er over hadden gehoord

Comment

En waarom zou het niet als advies op BN staan denk je, misschien wel omdat het BS is?

Comment

Hoeft toch ook niet allemaal achter elkaar lijkt mij? Lijkt me sterk dat iedereen dat kan, dat lukt mij ook niet eens trouwens. Lijkt me eerder verdeeld over 5 delen per dag ofzo? Per keer 3x20 reps ofzo. Maarja, of je er wat mee opschiet... Uithoudend vermogen voor de chest misschien.

Comment

2-3 setjes ook . Je weet toch.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                2-3 setjes ook . Je weet toch.
                Als je een newb bent en geen grammetje vet op je botten hebt, of juist superveel vet hebt, is dat best veel :P

Comment

Ben benieuwd wie er hier dan 2 x 150 pushups kan als "niet newb". Ik niet iig. Not by a mile.
                  Last edited by pescatore; 20-01-2015, 11:22.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Als je massa wil heeft dit geen toegevoegde waarde.

Comment

Ik kom ook hooguit bij 50 voor 1 set, maar dan houdt het ook echt op

Comment

300 pushups in 2 of 3 setjes?
                        Ff wachten ik zal eerst 4 syringe's Epo en 300mg Tprop p/d zetten en n pak eiwitten naar binnen werken en een kilo suiker aan marsen + wat extra bloedtransfusie vragen, dan zal ik het vrijdag proberen....
                        Maar ik verwacht dat ze me op kunnen vegen bij de helft.

Comment

Groeit je borst echt niet van.
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Leuk voor bij Defensie zo veel push ups kunnen achter elkaar.
                            Op een gegeven moment wordt het meer uithoudingsvermogen i.p.v. voor spiergroei.

300 pushups in 2-3 sets is enthousiast. Lukt wel, als je 1/4 pushups oid doet . Denk dat de meeste wel 50-70 pushups kunnen in 1 set, maar dan keldert het prestatie niveau wel behoorlijk de daarop volgende set. De mate van rust tussen de sets is hiervoor ook erg bepalend.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Leuk voor bij Defensie zo veel push ups kunnen achter elkaar.
                              Op een gegeven moment wordt het meer uithoudingsvermogen i.p.v. voor spiergroei.

300 pushups in 2-3 sets is enthousiast. Lukt wel, als je 1/4 pushups oid doet . Denk dat de meeste wel 50-70 pushups kunnen in 1 set, maar dan keldert het prestatie niveau wel behoorlijk de daarop volgende set. De mate van rust tussen de sets is hiervoor ook erg bepalend.
                              Jij ben wel heel positief met "de meeste wel 50-70 pushups in 1 set", nooit echt meer geprobeerd maar ben ooit tot 35 of zoiets gekomen and that was it.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X