300 pushups per dag 20 dagen lang?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by east1977 View Post
    Jij ben wel heel positief met "de meeste wel 50-70 pushups in 1 set", nooit echt meer geprobeerd maar ben ooit tot 35 of zoiets gekomen and that was it.
    Haha, dat is ook maar voor 1 setje hoor. Ikzelf haal de 60-70 wel, maar dat is ook al wel een tijdje terug dat ik dat geprobeerd heb. Vroeger veel pushups gedaan, maar dan pomp ik er ook wel erg vlug door heen hoor. Dat is niet met 2sec op, 2sec neer tempo oid.

Zoals met alles wil je er goed in worden, moet je het ook gewoon vaak doen.
    "Straight outta gym"

Comment

Sommige doen ook 100 pushups voor 100 dagen.. Ik zou het niet eens zoeken ..

Comment

Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Als je nooit wat anders probeert weet je ook niet of het werkt. Toevoegen van volume, ook al is het met licht gewicht, kan wel meehelpen. Heb vaker gezien dat naast het normale trainen dit geadviseerd werd (niet tot de max met pushups, maar wel totaal .... herhalingen, ging ook vaak over honderden). Zelfde met chins. Ik denk niet dat je er een standaard iets van moet maken, maar niks mis mee om eens te proberen.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
            Als je nooit wat anders probeert weet je ook niet of het werkt. Toevoegen van volume, ook al is het met licht gewicht, kan wel meehelpen. Heb vaker gezien dat naast het normale trainen dit geadviseerd werd (niet tot de max met pushups, maar wel totaal .... herhalingen, ging ook vaak over honderden). Zelfde met chins. Ik denk niet dat je er een standaard iets van moet maken, maar niks mis mee om eens te proberen.
            Heb jij het wel is gedaan dan ?

Comment

Originally posted by Lethal View Post
              Heb jij het wel is gedaan dan ?
              300 niet, jij wel? Ik vind het nogal bekrompen dat men ook denkt dat alles wat niet standaard gedaan wordt in een sportschool niet werkt. Hier zijn ook artikelen over geschreven op t-nation, niet helemaal hetzelfde maar wel dezelfde opzet.

De meeste mensen in een sportschool gaan niet vooruit, blijkbaar moet je dan toch iets anders doen als de rest van de niet-probeerders.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik denk ook niet dat alles wat niet gedaan wordt in een sportschool , niet werkt.
                Alhoewel ik al wel veel heb gezien , wel vind ik 300 push ups iedere dag , voor 20 dagen lang het andere uiterste.
                Is daar een artikel over geschreven dan ?

Kan zoveel redenen zijn ook waarom mensen niet vooruit gaan in sportschool , te veel om op te noemen nu zo even.
                Maar dat de oefeningen met gewichten in de sportschool wel kunnen werken is ook een feit lijkt me.
                Je hoeft ook niet te proberen om het wiel opnieuw uit te vinden , of te kijken naar extremen , uitersten als iets niet werkt.
                Maar als iets werkt , werkt het natuurlijk , zijn meerdere manieren mogelijk , daar heb je gelijk in en dat geloof ik ook wel.
                Last edited by Lethal; 24-01-2015, 09:41.

Comment

Wel ben ik benieuwd adonis , als jij het is probeert en hier een verslag bij houdt , ben ik wel benieuwd naar het resultaat.

Comment

Zoek eens op pavel pushups op google. Op t-nation staat het ook maar weet ik niet waar je op moet zoeken. De variant van pavel staat nog op m'n lijstje om eens te proberen als ik langer op vakantie ben, nu niet.. Extreem noem ik dit niet, het is niet zo dat je elke dag 3 uur lang aan het trainen bent.

Comment

300 push ups iedere dag , voor 20 dagen lang tijdens je vakantie vind jij niet extreem ?
                      Ik weet het niet hoor , kan me wel wat leukere dingen bedenken op vakantie , iedereen zo zijn ding denk ik dan.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                        300 push ups iedere dag , voor 20 dagen lang tijdens je vakantie vind jij niet extreem ?
                        Ik weet het niet hoor , kan me wel wat leukere dingen bedenken op vakantie , iedereen zo zijn ding denk ik dan.
                        Ja, misschien moet je gaan badmintonnen als je pushups teveel inspanning vind.

Comment

Je zit niet stiekum aan de roids adonis

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Je zit niet stiekum aan de roids adonis
                            De vraag waarvan je wist dat tie zou komen :-)

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              Ja, misschien moet je gaan badmintonnen als je pushups teveel inspanning vind.
                              Wel met een balletje van 60 kg en boomstammen van 100 kg

Comment

Scott Herman BS challenge!!
                                Last edited by 3XL; 27-01-2015, 20:28.
                                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X