Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hmm nu wil ik ook wel meetrainen, klinkt wel erg aantrekkelijk allemaal. Misschien een keer een training pakken met alle mensen die lekker hangende lichaamsdelen hebben? Kunnen we elkaar een beetje stimuleren enzo
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Vrouwen trainen imo anders dan mannen voor een goed figuur.
Met Sq krijg je bil maar lang niet zoals vrouwen dat willen.
Bil is bij de meeste mannen bijzaak en bij de meeste vrouwen hoofddoel.
Mijn vrouw doet naast squats, nog diverse oefeningen.
Ik weet al die Namen niet dus zal haar zo even vragen.
Nja voor mij is het zeker weten geen hoofddoel
Maar vind het atm vervelend met hoe het hangt in vergelijking met de rest van m'n lichaam. Is een beetje te vergelijken met de flapjes die tevoorschijn komen bij het uitzwaaien bij iemand. Heb ik nu geen last meer van sinds m'n triceps eindelijk trainingen ondergaan zijn
Deze schijnt wat specifieker de onderkant van je glutes te activeren, al kan je de glutes nooit geheel isoleren. Je hamstrings en onderrug zullen altijd wat meedoen, maar dat is natuurlijk niet erg. Die moeten toch ook getraind worden
Naast de deadlifts en squats, zijn bovenstaand filmpje en (barbell) hip thrusts een prima aanvulling voor goede ronde billetjes
Pelvis lift heb je natuurlijk ook nog voor de billetjes. Die oefening heb ik vorig jaar bij zoveel tentamens voorbij zien komen Ik vergeet hem nooit weer.
Jij denkt altijd in details enzo. Eerst basis, cns, volume kunnen draaien dan kom je later in een stroomversnelling.
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
VIDEO
Deze schijnt wat specifieker de onderkant van je glutes te activeren, al kan je de glutes nooit geheel isoleren. Je hamstrings en onderrug zullen altijd wat meedoen, maar dat is natuurlijk niet erg. Die moeten toch ook getraind worden
Naast de deadlifts en squats, zijn bovenstaand filmpje en (barbell) hip thrusts een prima aanvulling voor goede ronde billetjes
Pelvis lift heb je natuurlijk ook nog voor de billetjes. Die oefening heb ik vorig jaar bij zoveel tentamens voorbij zien komen Ik vergeet hem nooit weer.
Vrouwen gaan vaak later voor de glutes aanspreken vanuit meerdere hoeken. Net als dat wij mannen borst trainen vanuit elke hoek. Althans ikzelf wel
Ah okee begrijp me niet verkeerd hoor, prioriteit is dit zeker niet van mij (ja dat meen ik). Maar merkte gewoon dat het t.o.v. de rest niet gelijk liep. Maar dan is het zaak voor later
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment