Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha ja je kan in ieder geval laten zien dat je getraind hebt.
Er is bij ons ook een jongen op de sportschool die heeft iedere keer blauwe plekken op zijn rug na het bankdrukken.
Die jongen traint al heel wat jaren maar het gaat niet over.
Hij is heel droog, misschien dat dit ook nog een reden kan zijn ivm bloeduitstortingen na het trainen.
Brear.
Citaat[/b] (Dennis W @ Jul. 28 2005,13:47)]IK heb gisteren mijn kuiten weer eens gedaan op de standing Calf Raise nu heb ik net zoals altijd weer lange striemen op mijn schouders die lijken op bloeduitstortingen dit komt door de druk van de calf raise op mijn schouders.
Heeft iemand een tip om dit de volgende keer te voorkomen of om het te verminderen.
ik heb het ook altijd, super-irritant.
ik doe dat blok altijd helemaal en dan leg ik nog wat schijven op het apparaat, maar dan gaat het ook tijdens de oefening fucking pijn doen op je schouders.
ik leg tegenwoordig twee handdoeken op m'n schouders, helpt niet veel maar toch ietsje.
Iets ertussen doen maakt misschien dat het iets zachter aanvoelt maar je zult er juist eerder meer dan minder striemen van krijgen ben ik bang.
Het mag niet overal en weet ook niet of het fijn aanvoelt maar zonder shirt, dus met je blote schouders tegen de blokken aan, levert de minste striemen op. Alles wat er aan stof tussen zit kan kreukelen of dubbel gaan zitten en dat geeft extra striemen.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment