Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik doe voor mijn bovenborst gewoon schuinbankdrukken, drie pyramidesets en dan vier werksets, en die doe ik iedere week op een ander percentage van mijn 1 rep top van de incline press.
Deze week heb ik 4 sets van 8 reps als werksets
Volgende training is het 4 werksets van 70%
Die week daarop weer 4 sets van 90% met iets hogere gewichten.
Dat varieren doe ik 10 trainingen dan stel ik weer een ander schema op.
Brear.
ehum over dat midden borst stuk is bij mij nogal zwakker dan de bovenkant. Mijn vraag is nu normale push ups, brede push ups of diamant push ups (handen als driehoekje)
want ik druk namenlijk zo'n 80 x op per dag 4x20 (normal push ups) en ik merk niks alleen wat aan me armen en aan de zijkant van me borsten
alvast bedankt,
youngkiller
Wat bedoel je met midden borst? Van onder naar boven gezien of ban buiten naar binnen?
Als je het eerste bedoeld dan is dat alles oefeningen op een vlake bank (of hun machine vraint), als je het tweede bedoeld (de zgn binnenkant), dat zijn pezen/aanhechtingen en dus niet te accentueren.
Als die anhechtingen ver van elkaar zitten dan heb je pech en kan je allen maar hopen dat naarmate je borst in z'n geheel groeit het "gat" minder opvalt
Omdat oude topics mensen nog wel kunnen helpen. De leeftijd van een topic zegt niets over hoe goed de informatie is, en aangezien we ons dezelfde vragen keer op keer willen besparen, staat er ook in de forumregels dat je eerst even moet zoeken voor het antwoord op je vraag. En deze kan goed staan in een oud topic, ik gok dat dat de reden is dat de oude meuk er nog staat.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment