Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 05 2005,23:17)]Krijg je ervan heh als je op Stelten loopt
Tss jij dan met je worstenpootjes
jij met je hangbuik
Iedere keer dat er kleine meisjes langs je lopen hoor ik ze achteraf zeggen ''Mama mama ik wist niet dat mannen ook kinderen konden krijgen''
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 05 2005,23:17)]Krijg je ervan heh als je op Stelten loopt
jij met je hangbuik
Iedere keer dat er kleine meisjes langs je lopen hoor ik ze achteraf zeggen ''Mama mama ik wist niet dat mannen ook kinderen konden krijgen''
jij was de gene die een 6ling kreeg hoor....snapte alleen niet waarom het allemaal negers waren
jij met je hangbuik
jij was de gene die een 6ling kreeg hoor....snapte alleen niet waarom het allemaal negers waren
hey die had ik gewonnen bij de afrcia-toto waren niet van me zelf
Ik heb deze week weer erg veel pijn gehad in me rug en nu in men benen!!! De benen was wel 3 weken geleden dat ik ze getraind had. Maar heb ongeloofelijk veel pijn...
Zou dit mss kunnen komen doordat ik momenteel aan de creatine zit???
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment