Gewicht op de smith-machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewicht op de smith-machine

wie kan me helpen.....

Ik druk nu mijn laatste setje 8 x 100kg aan schijven op de smith-machine.
    Druk ik dan 100kg of druk ik dan meer.....

Ik weet dus niet of de stang wat weegt bij de smith-machine, bij los bankdrukken weet ik dat d estang 20kg weegt....

Hoeveel druk ik dan nu......

Zou het eerlijk gezegd niet precies weten maar ik denk iets meer

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Weet het ook niet, weet wel dat je het gewicht wat je in de smith drukt normaal gesproken los echt niet haalt.
      Als het gaat om wat je op eigen kracht kunt is het dus minder dan die 100 kg...

Comment

Denk ongeveer 100 kg.

Het zal echter per persoon verschillen, als je stabilisatie niet goed is zal je minder dan 100 kg. drukken.

Waarom train je eigenlijk in de smith machine? Je kan veel beter losse gewichten pakken.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik denk ook gewoon 100 kg, die stang van de smith machine kan je met 1 vinger omhoog duwen.
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Nov. 26 2005,17:06)]Denk ongeveer 100 kg.

Het zal echter per persoon verschillen, als je stabilisatie niet goed is zal je minder dan 100 kg. drukken.

Waarom train je eigenlijk in de smith machine? Je kan veel beter losse gewichten pakken.

gewoon lekker los banken is nog beter voor je ook
            gebuik je meer agonistische spieren
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Nov. 26 2005,17:59)]Ik denk ook gewoon 100 kg, die stang van de smith machine kan je met 1 vinger omhoog duwen.
              Is ook weer afhankelijk van het apparaat, bij ons op de sportschool hebben ze twee smith machines, ééntje til je idd met één vinger op, maar die ander is minimaal even zwaar als de losse stang. In sommige smith machines zit een contagewicht, wat het gewicht van de stang nagenoeg opheft. Losse stang is imho bijna altijd beter.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

bij ons is de smit machine zwaarder. hij loopt namelijk aan als de ###. maar normaal moet die ongeveer gelijk zijn.grts

Comment

Bij ons weegt die toch zoveel als een olympische stang ze, die kan je zeker niet met 1 vinger omhoog tillen , maar waarom het gewicht van de stang erbij tellen. Ik gebruik ook de smith machine veel omdat ik zonder spotter train en ik het niet aandurf onder een losse stang terecht te komen

Grtz
                  stil growing

Comment

Ik gebruik de smith-machine net als snipke omdat ik geen spotter heb.....
                    En daarom train ik liever met de smith-machine dan kan ik tenminste zwaar en veilig trainen.
                    Wat het moeilijker maakt om met de smith-machine te trainen is dat de stang een vaste bewegingsbaan heeft en dat hij wat stroever loopt.......
                    Ik weet ook dat het beter is om met een losse stang te trainen vanwege je agonistische spieren.....
                    Maar daarom doe ik nadat ik klaar ben met de smith-machine 4setjes bankdrukken met dumbels.....

Comment

zijn er dan helemaal geen mensen die je ff kunnen helpen als je aant trainen ben ??
                      of zijn ze bij jullie niet zo sociaal
                      Who's the Chef

Comment

er trainen wel genoeg mensen en ze zijn heel erg sociaal....
                        maar op de momenten dat ik train zijn er van die oudjes aan het trainen of van die jonge jongens.....
                        en geen van die beiden groepen vertrouw ik als spotter....

Comment

wat voorn luxe tijd train jij dan
                          Who's the Chef

Comment

Luxe tijden, dat komt omdat ik vanwege mijn onregelmatig werk, train ik ook op de gekste tijden....
                            zoals s'morgensvroeg vanaf 09.00 uur tot 11.00 uur of s'middags vanaf 13.30 tot 15.00 uur en heel erg zelden s'avonds vanaf 18.00 uur tot 19.30 uur

Comment

kheb wel eens om 9 uur smorgens getraind maar krijg dan echt nix voor elkaar heel vreemd maar lijkt wel of me spieren nog in sleep mode staan en er komt echt nix uit hahah
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X