6pack krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6pack krijgen

ik wil graag een sixpack gewoon dat je me blokjes te zein krijgt niet heel erg overdreven maar wel dat ik iets kna laten zien wie heft er raat

1.80mlang / 14 jaar / 58 kg / 4.1%vet / goede conditie

wie kan mij vertellen welke dingen ik het beste op welke dag kan trainen want kan nu wel van alles doen maar weet niet of ik het dan goed doe

4,1% vet, goede conditie en geen sixpack? :O Vet is bij jou geen probleem, ik zou dus gewoon buikspieroefeningen doen. 3 keer per week oefeningen doen voor boven, midden, onder en zij buikspieren.
    Maar heb je op dit moment ook niet een klein beetje sixpack met 4,1% vet??
    Live your days like they are your last

Comment

ey man nou me bovenbuikspieren begin ik wel te zein maar voor de rest nog niet echt maar wat voor oefeningen kan ik het beste doen heb geen gewichten enzo moet het doen met de gewone simpele oefeningen en kun jij mij misschien vertellen hoeveel ik er moet doen dank je wel
      gr. 023-

Comment

met 4.1% vet moet je normaal toch gewoon je buikspieren zien al heb je ze nog nooit getraint imo

Comment

Originally posted by 023- View Post
          ik wil graag een sixpack gewoon dat je me blokjes te zein krijgt niet heel erg overdreven maar wel dat ik iets kna laten zien wie heft er raat

1.80mlang / 14 jaar / 58 kg / 4.1%vet / goede conditie

wie kan mij vertellen welke dingen ik het beste op welke dag kan trainen want kan nu wel van alles doen maar weet niet of ik het dan goed doe
          Genetica dude, abs kan je niet zomaar laten groeien/aanpassen zoals je dat bij een chest/armen kan doen. Wellicht dat je wel _wat_ verschil kan maken, maar een diep sixpack zal je bijna zeker niet voor elkaar krijgen.

Zelfde probleem hebben veel personen bij kuiten. Zelfde problematiek.

Ik raad je aan om goed te gaan eten, en je buikspieren zwaar (en dan niet gewoon zwaar, maar tot het uiterste gaan!) te trainen. Liefst verzwaren met barbells etc. Kijk maar hoe ver je komt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X