Full Body.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Full Body.

De vakantie zit er weer op en ook het vechtsport seizoen begint weer.
    Nu heb ik dus minder tijd om te krachttrainen. Nu moet ik ook iedere zaterdag naar school.

Nu wil ik het zo plannen dat ik op maandag en woensdag ga krachttrainen, full body en op dinsdag en vrijdag full-contact karate.
    Donderdag en zondag rust.

wie zou het anders doen???

Grtn...

de zaterdag is eigenlijk al een rustdag voor de spieren toch? omdat je dan naar school gaat... ( weet niet wat voor school je doet? maar ik ga er vanuit dat je de hele dag theorie lessen volgt )

en daarbij zou ik de woensdag als rustdag nemen.. en eventueel de zondag als je zaterdags nog wil stappen enzo kan je even lekker uitslapen en luieren

kan je maandag dinsdag donderdag vrijdag trainen..

is mooier verdeeld denk ik

gr.
    21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding

Comment

Lijkt me een mooie verdeling
      Who's the Chef

Comment

Is een goede optie.
        Zeker als er maar 2 keer per week over blijft.
        Sucses.

Comment

Ben het met de evrdeling eens.
          Maan- dins, don- en vrijdag trainen.

Alleen bijons is het op donderdag koopavond en omdat ik vaak laat terug uit me werk ben komt de donderdag nog wel een makkelijk van pas om wat boodschappeen ed te doen.

Maar bedankt voor het advies.

Grtn...

Comment

Doe je boodschappen in het groot en daarmee bedoel ik, koop groot in. Voor meerdere dagen dus. Maak je maaltijden vantevoren klaar en doe ze in bakjes en doe die weer in de koelkast of vriezer. Zo win je tijd en heb je ook nog es altijd je maaltijden bij de hand als je geen tijd hebt om te koken!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X