wat is er mis met mijn rugtraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is er mis met mijn rugtraining

ik train nu al een tijdje mijn rug maar als ik naar mijn rug kijk zie ik totaal geen spier zitten. (weinig) wat doe ik dan verkeerd
    mijn rugtraining is alsvolgt:

1: deadlift 12-10-8-6
    2. barbell bent over rows 12-10-8-6
    3. lat pully ( BREED ) 12-10-8-6
    4. seated row 12-10-8-6
    5. reverse peckdeck 12-10-8-6

jullie zullen vast wel zegen, ga breed chinnen maar dat kan niet bij ons in de sportschool alleen smal.
    ik train nu 6 maanden waarvan nr 1,2en 5 pas 1.5 maanden doe
    mijn stas zijn:

2 meter, 87.3 kg vet% 10

bvd

grtz
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Aan je oefeningen ligt het iedergeval niet! zou even geduld hebben als ik jou was.. door dat je behoorlijk lang bent.. zou het misschien langer duren voor dat je echt resultaat ziet op je rug... gecombineerd met je leeftijd natuurlijk

Comment

bedankt tjaaaa, ik zal wel wat meer geduld moeten hebben
      maar heb nu nog een vraagje over de DEADLIFTS, toen ik in de sportschool daar mee bezig was zij de instructeur dat ik niet zo ver door de benen moet zakken,maar de benen iets gebogen moet houden en dan iets verder voorover gaan met de rug. maar als ik op internet kijk dan staat bij elke site dat je bovenbenen bijna horizontaal is met de vloer, dus welke moet ik nu doen.
      gewoon verder met wat ik nu doe of wat de instructeur me aanrade, volgens hem leg je dan meer accent op je onderrug.
      ik hoop dat jullie het begrijp wat ik bedoel, want het is een beetje moeilijk uit te leggen
      ik ben pas 1 maand bezig met deadliften, dus een amateur, vandaar dat ik deze vraag aan jullie vraag.

grtz
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Geduld zou je denk ik ook moeten hebben kerel.
        De oefeningen zijn goed miss dat je ze niet goed uitvoerd of je prikkelt je spieren niet goed genoeg door dat je te licht of te lang het zelfde traint.
        Who's the Chef

Comment

Je zou ook kunnen proberen 3 setjes van 8 te doen en dan zwaarder dan je nu doet , je spieren even wat anders laten voelen.
          Na een tijdje raken ze gewend aan je training en moet je weer aanpassen.

succes

gr TIm
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            bedankt tjaaaa, ik zal wel wat meer geduld moeten hebben
            maar heb nu nog een vraagje over de DEADLIFTS, toen ik in de sportschool daar mee bezig was zij de instructeur dat ik niet zo ver door de benen moet zakken,maar de benen iets gebogen moet houden en dan iets verder voorover gaan met de rug. maar als ik op internet kijk dan staat bij elke site dat je bovenbenen bijna horizontaal is met de vloer, dus welke moet ik nu doen.
            gewoon verder met wat ik nu doe of wat de instructeur me aanrade, volgens hem leg je dan meer accent op je onderrug.
            ik hoop dat jullie het begrijp wat ik bedoel, want het is een beetje moeilijk uit te leggen
            ik ben pas 1 maand bezig met deadliften, dus een amateur, vandaar dat ik deze vraag aan jullie vraag.

grtz
            Ik denk dat je instructeur gelijk heeft. De filmpjes die je op youtube ziet van deadliften zijn meestal uitgevoerd door weightlifters. Zoals zij het doen is het doel gewoon: Het gewicht van de grond krijgen. Maar door de benen gewoon een beetje gebogen te houden, leg je idd meer het accent op je onderrug.

Comment

Deadlift 3x3

Bb Row 5x5

Pullover 3x10-15

Comment

idd geduld hebben
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

hey,

bedankt voor jullie reacties,

ik heb vanochtend even de deadlifts gedaan hoe de instructeur het me voor deed, en ik moet zeggen dat ik het er een stuk moeilijker mee had.

btw, pakken jullie bij de lat pully breed of op schouder breedte?

grtz
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

barbel rows
                    tbar rows
                    pull ups
                    dumbel rows
                    deadlifts

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                      hey,

bedankt voor jullie reacties,

ik heb vanochtend even de deadlifts gedaan hoe de instructeur het me voor deed, en ik moet zeggen dat ik het er een stuk moeilijker mee had.

btw, pakken jullie bij de lat pully breed of op schouder breedte?

grtz
                      Ik pak hem breed
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X