Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
sterkst ophaler mag ik weten hoe dit is meegevallen van zwaar naar licht
is er meer effect zo en hoeveel oefeningen doe je dan eigenlijk op armendag als ik vragen mag
Ik heb het een tijdje geprobeerd als een shocktreatment voor mijn biceps, maar het lukte maar niet. Toen kwam een maat van mij met het zogenaamde pyramidesysteem. Ik moest eerst met een zeer licht gewicht beginnen en dan 20 reps maken, dan de dumbells neerleggen en dan meteen degene ernaast pakken en daar 18 reps mee maken..en zo doorgaan met telkens 2 kilo meer per gewicht en 2 reps minder per set totdat ik bij het zwaarste gewicht aankwam waar ik 2 reps mee moest maken. Deze monsterset moest ik helemaal aflopen zonder te rusten!! En daarna moest ik hem nog 1 keer doen na 3 minuten gerust te hebben...geloof me ik heb daarna geen enkele bicepsoefening meer hoeven te doen want mijn spieren zaten vol! Ik kon gelijk door naar triceps!
heb ook al vaak gehoord over deze techniek maar hoeveel weken na elkaar mag je dit blijven doen alsook blijf ik voor mezelf met de vraag worstelen van hoeveel maal in de week armen te trainen 1x of 2x, een aparte armendag kan ik niet maken of anders moet ik 2andere spiergroepen gaan combineren en ik zou dan niet weten welke best te combineren, ik kan maar 4dagen gaan trainen in de week
ben je voorstander van supersetjes tricep x bicep of zieje daar het nut niet van in, ga er eens een discussie over openen denk ik en horen wat de mening van anderen hieromtrent is
Kracht is bij mij ook niet echt een issue! Ik heb power zat (als een beer zelfs), maar de krengen groeien niet echt! Nou heb ik gehoord dat kracht en massa niet perse samen gaan. Sterke mensen hoeven niet de breedste mensen te zijn, en andersom ook! Maar ja..groot is toch wel een stuk cooler om te zien! Toch?
Is het ook echt nodig om tot spierfalen te gaan om ze tot groeien aan te zetten?
de meeste winst in de armen behaal je met de triceps.
Biceps en triceps beslaan beiden ongeveer hetzelfde percentage van je bovenarm. Alleen zit de massaverdeling anders zodat bij sommige posen de triceps stukken groter lijkt.
Kgeef Tigra gelijk de 3x7 geeft echt goede resultaten en is op het laatste afzien
Eenentwintigen bedoel je? Daar boekte ik in het prillebegin goeie resultaten mee ja, maar da's allang weer verdeleden tijd voor mij. Ik doe nu alweer een pyramideoefening, het dumbellrek aflopen van hoog naar laag en/of van laag naar hoog gewicht...zonder rust! Ik doe 2 sets tot het uiterste. Ik heb er nu zeker zo'n 2 cm op mijn armen mee gewonnen.
Ik ben op moment bezig me borst en biceps in te halen als het ware. Dus ik pak de biceps zowel op de benen als rug dag mee. Voordeel bij de benen dag is dat ze nog vers zijn en dus meer gewicht kan pakken.
Incline DB Curl voor een grotere ROM. Je schijnt dan de piek beter te kunnen pakken. Of dat zo is zullen we wel zien, maar ik voel me biceps erg goed. Daarna zittende BB Curl. Omdat je een kleinere ROM hebt pak je de bovenkant van de biceps meer. Vervolgens eindig ik met een reguliere DB Curl.
Bij de rug dag pak je al veel biceps mee met de rugoefeningen. Dus is ie voor vermoeid. Dan pak ik de BB Curl zoals ik Coleman heb zien doen. 7x onderste ROM, 7x bovenste Rom en 7x volledige ROM. Dat is dan 1 set en dan steeds oplopend gewicht. Vervolgens een Preacher Curl en Hammer Curl.
Dit schijnt bij mij in ieder geval goed te werken en pak me biceps zo 2-3x per week aan op moment.
2 cm is wel iets. Bij de een groeit het sneller dan de ander, dat is nou eenmaal zo.
Bij mij groeien ze momenteel ook niet echt, maar kracht win ik wel.
Dat 3x7 systeem is dat echt zo goed in het begin, dan ga ik daar wel op over dan ;p
2 cm is wel iets. Bij de een groeit het sneller dan de ander, dat is nou eenmaal zo.
Bij mij groeien ze momenteel ook niet echt, maar kracht win ik wel.
Dat 3x7 systeem is dat echt zo goed in het begin, dan ga ik daar wel op over dan ;p
Het feit dat ik een endo ben is natuurlijk niet een feit waar je altijd vrolijk van wordt (daarom heb ik ook zoveel moeite droog te worden en te blijven) maar in dit geval is het een groot voordeel geweest. Endo's zetten naast vet ook makkelijker spiermassa aan dan ecto's. Alleen jammer dat ik het wel merk in mijn kleding en als mijn spieren opgepompt zijn maar niet in de spiegel tijdens rust. Ik zal toch eerst echt droger moeten worden wil ik de definitie zien die ik opgebouwd heb tijdens mijn bulkfase.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment