Ik ben bijna klaar met mijn 1e maand cutten. Ik heb er 5 maanden voor uit getrokken. Mei moet het zowat gedaan zijn. Dan onderhoud ik alles tot ongeveer oktober, en na mijn vakantie naar Jordanie (zo rond November) ga ik weer een kleine bulk van 3 maanden doen.
Biceps boost
Collapse
X
-
Lees hier wat qua Heavy Duty wat wellicht bruikbaar is. Bij de Biceps heb je maar 1 plek in de ROM waar je duidelijk merkt dat je daar kracht moet zetten. Volgens Mentzer zou partial ROMS voor 2-3 reps met 150% van je max gewicht moeten werken. Dan bewerk je alleen dat stuk, het zwakke stuk in je bicep.
Andere methode zou rust-pause zijn.
Comment
-
misschien goed om je biceps te trainen:
curl : met rechte rug tegen de muur
dumbels: met rechte rug op (tegen) een halterbankje (die omhoog staat _l )
je bent snel geneigd om te smokkelen met biceps training
hierdoor train je niet voledig je biceps.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Originally posted by tommyzz View Postmisschien goed om je biceps te trainen:
curl : met rechte rug tegen de muur
dumbels: met rechte rug op (tegen) een halterbankje (die omhoog staat _l )
je bent snel geneigd om te smokkelen met biceps training
hierdoor train je niet voledig je biceps.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
en waarom zou je ze dan niet extra hard aan mogen pakken met isolaties???
Zeker bij een splitschema als je rug 1x in de week pakt is het juist alleen maar goed om nog een extra oefening voor biceps te doen om ze echt goed te isoleren en uit te putten.
het valt me op dat jij hier heel het forum loopt te vervuilen met uitspraken die maar deels waar zijn of zelfs helemaal niet!!! stop hiermee en ga eerst zelf eens lezen voordat je je eigen hersenkronkels aan iedereen probeert op te dringen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostJe hoeft je biceps niet zo intensief te trainen, omdat je dat al met heel wat andere oefeningen mee pakt. 1 keer per week is voldoende.
Gr. Daniel
Omdat ik dat deed, 1 keer per week en niet intensief, groeide ik geen cm meer. Dankzij adviezen van mijn mede forumleden , keihard trainen en een hoog calorisch voedingschema ben ik uiteindelijk 2 tot 3 cm bijgegroeid op mijn armen.
Ik vaarde dus wel bij een intensievere training.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik heb hetzelfde probleem.
Mijn biceps willen ook niet echt lekker groeien,
Nu moet ik ook zeggen dat ik NOOIT spierpijn heb.
Ook nooit gehad!! Denk dat ik toch iets fout doe!
Ze zeggen niet voor niks ook NO Pain NO Gain!!
Ik train met dumbels a 12Kg Per dumbel
en doe meerdere oefeningen ook ter isolatie,
ik voel mijn armen behoorlijk goed na het trainen.
(kan ze vaak niet meer optillen)
Maar merk geen resultaat laat staan spierpijn.
Wel heb ik 3 dagen spierpijn gehad na een avondje bowlen:S
Maar om nu te zeggen dat dat een inspanning was:S
Iemand advies?
ik hoor het graagSometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Comment
-
Originally posted by Marcelo View PostIk heb hetzelfde probleem.
Mijn biceps willen ook niet echt lekker groeien,
Nu moet ik ook zeggen dat ik NOOIT spierpijn heb.
Ook nooit gehad!! Denk dat ik toch iets fout doe!
Ze zeggen niet voor niks ook NO Pain NO Gain!!
Ik train met dumbels a 12Kg Per dumbel
en doe meerdere oefeningen ook ter isolatie,
ik voel mijn armen behoorlijk goed na het trainen.
(kan ze vaak niet meer optillen)
Maar merk geen resultaat laat staan spierpijn.
Wel heb ik 3 dagen spierpijn gehad na een avondje bowlen:S
Maar om nu te zeggen dat dat een inspanning was:S
Iemand advies?
ik hoor het graag
Doe twee oefeningen voluit voor je biceps, is genoeg. Daarnaast zou je bij rugtraining pullups kunnen gaan doen in plaats van chin ups om het nog wat beter te doen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Pijn is idd geen indicatie. Een goed "vol" gevoel wel. De meesten kennen dit gevoel als de "pomp".
Je spieren zuigen zich dan vol met bloed en worden keihard. De versnelde bloedtoevoer zorgt ervoor dat voedingstoffen worden aangevoerd om je spierschade te herstellen en/of hypertrofie te veroorzaken.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
oke bedankt
En kwa gewicht?? is het aan te raden om zwaarder te gaan??
dus meer gewicht minder reps?
Mijn biceps zijn niet keihard naar het trainen trouwens.
zodra ik de gewichten weg leg zijn mijn spieren soepel echter naar een minuut of 2 zijn ze keihard.
Is dat dan indd een teken van te weinig rust of te weinig inspanning?
alvast bedankt jongensSometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPijn is idd geen indicatie. Een goed "vol" gevoel wel. De meesten kennen dit gevoel als de "pomp".
Je spieren zuigen zich dan vol met bloed en worden keihard. De versnelde bloedtoevoer zorgt ervoor dat voedingstoffen worden aangevoerd om je spierschade te herstellen en/of hypertrofie te veroorzaken.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-