trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    VIER!? Zoveel oefeningen pak je voor je rug normaal, en die is toch echt minimaal 4x zo groot als je borst. Ik zou echt zeggen maximaal drie, ikzelf houdt twee aan. Maar vier is wel echt heel veel. Betwijfel of dat enige meerwaarde heeft over twee of drie.
    Voor mijn rug doe ik soms 5 of 6 oefeningen per training. Ik train voor kracht maat..daarom rust ik soms 5 minuten tussen sets. Ik herstel volledig. Ik train voor kracht dus ik moet anders trainen dan jij.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by treinalchemist View Post
      wow 18 sets totaal das echt veel man. maargoed ik denk dat ik het toch maar op 9 sets ga houden.
      wat vind jij trouwens van buiktraining meerdere keren per week?
      ik heb het vaker gehoord maar was voorheen altijd van mening gewoon 1 keer per week net als je andere spiergroepen, het kan weliswaar wel een kleine spiergroep zijn maar andere kleine spiergroepen train je toch ook 1 keer per week? wat is er aan je buik dan zo anders dat je dat ineens vaker en meer moet trainen als andere kleine spiergroepen

Ik train buik hooguit 2 keer per week omdat ze al erg sterk zijn bij mij. Je gebruikt je buikspieren bij alles wat je doet in je dagelijks leven. En dus ook als ondersteuning bij al je andere spiergroepen. De meeste BB trainen buik zo vaak zodat ze een mooie spierdefinitie krijgen. Voor kracht of massa hoef je niet meer te trainen dan 1 of 2 keer per week.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Voor mijn rug doe ik soms 5 of 6 oefeningen per training. Ik train voor kracht maat..daarom rust ik soms 5 minuten tussen sets. Ik herstel volledig. Ik train voor kracht dus ik moet anders trainen dan jij.
        Ah ja. Dan kan het ja. Even vergeten .
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X