Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
klaar met mijn trainingschema. wat vinden jullie ervan???
Er is geen enkele reden een nieuw trainingsschema te nemen als dit blijft werken. Hou je schema aan todat je voelt dat je progressie erg slinkt of compleet niet meer aan vooropgestelde doelen voldoet.
Over het algemeen duurt dat in theorie 6-12 weken, maar real-life informatie aan de hand van een logje is een pak nuttiger.
cardio maakt niet uit hoeveel keer per week tenzij het je gewichtstraining hindert. Hou dan wel rekening dat je meer zal moeten eten als je nog wilt groeien. Veel cardio tijdens een bulk-fase is energieverspilling tenzij je je conditie op topniveau wilt/moet houden.
nee Genjuro het is niet voor conditie!
ik wil allen dat vet lagje op mijn buik weg hebben
zal het dan 2 keer in de week 3o min rennen... zal dat wel helpen
of weten jullie wat anders dat ik kan doen??
Naast je KT kun je 3 keer per week een half uur gematigde cardio doen om vet te verbranden. Als je intensiever en vaker cardio doet gaat dit zoals genjuro zegt je KT hinderen en ga je spiermassa verbranden. En dat wil niemand hier.
hallo jongen's
lang niet meer op bodynet geweest heb even geen internet thuis....
ik had 8 weken geleden een trainingschema gemaakt die ik nu moet vervangen door een nieuwe ik zou allen graag willen weten als ik een nieuwe trainingschema wil maken moet ik hem helemaal veranderen?? of allen de oefeningen??
Nog een vraagje Ik ben redelijk dun en ik wil wat breder worden... maare word ik dus sneller gespierd als je dun bent of als je een aardig laagje vet hebt en dan afbouwt..?
Nog een vraagje Ik ben redelijk dun en ik wil wat breder worden... maare word ik dus sneller gespierd als je dun bent of als je een aardig laagje vet hebt en dan afbouwt..?
Maakt niet echt uit. Genjuro postte laatst iets moois, waaruit bleek dat rond de 11% bulken ideaal was, vanwege de lage activiteit van aromatase. Spieren aankomen heeft te maken met een kcal overschot, en dit gaat meestal gepaard met wat vet.
Volgende vraag die je in een topic van een ander stelt dat niet over het oorspronkelijke onderwerp gaat, levert je een virtuele schop onder je kont op.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
doe tog is niet zo fucking moeilijk.. iemand vraagt toch gewoon wat aan je, wat is het dan voor antwoord om te zegggen lees maar ergens in een ander topic.. je ken toch net zo makkelijk antwoord geven
Hij vraagt om iets wat hij doodeenvoudig kan vinden door de zoekfunctie te gebruiken. We zijn een forum, we adviseren en helpen. Dat wil niet zeggen dat we alles aandragen, tot de zoekopdracht aan toe. Er zijn ook dingen die je zelf kunt, en in mijn optiek ook moet, doen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment