Is dit trainingsschema goed om "gewenst lichaam" te krijgen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar ik heb andere schema's gelezen, ik vraag me af waarom het niet goed is... Wat moet ik anders doen? Ik kan dus niet iedere dag trainen, en wil de 2 (hooguit 3) dagen dat ik wél kan, het maximale eruit halen, dus alle spiergroepen trainen.

Comment

Dan zou ik eens serieus met je trainer gaan babbelen over een goed splitschema.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ok, dan doe ik dat. Maar moet het een splitschema zijn? Want dat komt misschien uit op 1x per spiergroep per week, dat is toch niet voldoende?

Comment

Mijn splitschema omvat alle spiergroepen, verdeeld over twee sessies/dagen. Ik ga 2 tot 4 keer per week, dus is mijn schema gebaseerd op mijn minimum aantal dagen (nog wel althans). En geloof me, als je het goéd doet, valt dat 'is niet voldoende' wel mee

Voel je vanzelf
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Pak dan of een drie dagen split of 3x per week fullbody of de ene week 2xub 1xlb en de week erna omgedraaid. Gebruik die hersens van je eens, combineer dat met de zoekfunctie en dan zie je echt wel wat er mis is.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

twee keer per week full body lijkt mij voor jou het beste gezien je HOOGUIT 2 dagen kunt/wilt trainen. En neem maar van ons aan dat als jij gewoon eet wat je wilt en je voeding niet eens een beetje wilt timen/aanpassen dat je gewoon blijft zoals je nu bent. En ik vermoed dat dat niet een lichaam is dat je op het strand hoeft te gaan showen...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Misschien een andere sport kiezen.
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Jeux de boule ofzo.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hahaha ... Als jullie niet normaal kunnen reageren, reageer dan niet. Jullie zullen wel voldaan zijn met jullie "prachtige" lichaam. Ik vraag gewoon om advies en het enige dat jullie doen, is me afkraken. Kritiek is goed, daar kom ik hier ook voor, maar geef het dan wel opbouwend.

Comment

Kijk kerel, iedereen wil hier helpen, niemand is daar te lullig voor. Ik betwijfel of er hier iemand zit die het zo wel mooi vind, er zullen een hoop zijn die nog wat willen verbeteren.
                      Waarom we zo lullig reageren is heel eenvoudig, je luistert niet. Je komt met een bullshit voorstel, waarvan gezegd wordt dat het niks is, dat je gewoon een schema van iemand anders moet pakken. Vervolgens vraag je nog eens: is het nou goed of niet, terwijl we die vraag al hadden beantwoord. Er zijn zelfs een hoop zoektermen gegeven, maar je doet er niks mee.
                      Je huidige voedingsschema is ook bagger, als je de sticky leest, voedingsschema's van anderen serieus bekijkt, dan maak je mij niet wijs dat je niet ziet wat er niet klopt aan je schema.
                      We willen allemaal graag helpen, maar aan mensen die vragen en hopen dat we alles maar op een gulden plaat aan komen dragen en hapklaar opdienen, daar hebben we niets mee.

sigpic

Comment

Ok, duidelijk. Ik heb dit schema gevonden. Sluit dit aan bij mijn bedoelingen (gespierder worden en goed icm voetballen)? Op maandag en vrijdag doe ik ook buikspieroefeningen.

maandag

borst

benchpress (4 x 8/10)
                        incline dumbell press (4 x 8/10)
                        incline flys (4 x 15)

triceps

triceps rope pulldowns (4 x 8/10)
                        dips (4 x max)

woensdag

benen

squat (4 x 8/10)
                        legg press (4 x 8/10)
                        legg extensions (4 x 8/10)
                        legg curls (4 x 8/10)
                        standing calfs raises (4 x 15)

schouders

dumbell shoulder press (4 x 8/10)
                        lateral raises (4 x 8/10)
                        upright row (4 x 8/10)
                        bent-over lateral raises (4 x 8/10)

vrijdag/zaterdag

rug

deadlifts (4 x 8/10)
                        barbell rows (4 x 8/10)
                        cable rows (4 x 8/10)
                        pull ups (4 x max)

biceps

barbell/dumbell curls (4 x 8/10)
                        hammer curls (4 x 8/10)

traps

dumbell shrugs (4 x 15)

Comment

Kijk, dat is een schema. Als je graag in een splitschema wilt trainen, is het een pracht van een schema. Zou alleen de upright row eruit nog uit gooien. Ik weet niet wanneer je voetbalt, maar ik zou de benendag na je trainings en wedstrijddagen zetten, niet ervoor. Als je in het weekend een wedstrijd hebt, doe dan je benen maandag. Probleem wat je anders misschien een keer krijgt is dat je van de spierpijn niet meer behoorlijk kan voetballen, en dat zou jammer zijn.

sigpic

Comment

Voila nu zijn we vertrokken. Aardig schema
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Zou inderdaad zonde zijn moest je niet meer kunnen voetballen na beendag dus benen trainen na het voetballen.
                              Succes verder
                              Last edited by Tigra; 10-02-2008, 20:53.

Comment

Bedankt voor de reacties. Moet ik nu hetzelfde doen met een voedingsschema? Is gewoon gezond eten (kipfilet, runderrookvlees, geen chips enzo) niet voldoende?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X