schema's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema's

dit zijn een paar schema's lijkt het wat???
    Attached Files

Vind schema 1 bagger. Tenzij je echt voor kracht gaat (en daar ziet dit schema er niet voor uit) moet je je spiergroepen in een split minimaal een week rust gunnen voor je ze weer pakt. Hier zie je deadlift op dag 1 en op dag twee de squat en hyperextension. Vervolgens pak je op dag 2 je bovenrug en die pak je op dag drie ook. Daar stikt het 1e schema van. Daarnaast vind ik de volgorde van oefeningen niet echt logisch, bijvoorbeeld: eerst de front squat, dan de pullups dan een crunch dan weer een roeioefening en dan onderrug. Ik zou echt eerst alle compounds doen en dan pas de isolatie. Vooral de woensdag is bagger wat dat betreft.

Schema twee zit ook zo vreemd in elkaar. Zou echt zoeken naar wat beters.
    Schema vier zit heel redelijk in elkaar.
    Schema vijf mist een hele hoop rugoefeningen, terwijl (veel) teveel focust op borst.
    Het herstelschema vind ik ook wat vreemd in elkaar zitten.
    Last edited by GeneralIx; 31-12-2007, 22:26.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Elke dag 6 dagen in de week benen trainen??
      Ik zie er het nut niet echt van in.

De opstelling van de schema's zijn wel mooi overigens.
      Who's the Chef

Comment

Wat bedoel je met: de opstelling van de schema's is wel mooi?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Bedoel de layout, leker overzichtelijk.
          Who's the Chef

Comment

Dacht al, volgens mij mis ik iets. De layout is wel goed gedaan ja, maar daar stopt het ook wel ongeveer.

sigpic

Comment

Dacht al, volgens mij mis ik iets. De layout is wel goed gedaan ja, maar daar stopt het ook wel ongeveer.

bedankt. ik heb ze erop gezet omdat ik advies nodig had...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X