Hey mensen,
zo pak ik het normaal gezien aan:
Op maandag train ik borst en biceps met volgende oefeningen:
* biceps:
- scott curl
- barbell curl
- hammer curl
- dumbell curl
* borst:
- bench press
- dips
- dumbell press
- incline dumbell press
- peck deck
Dinsdag rustdag
Woensdag train ik rug + schouders en triceps met de volgende oefeningen:
* rug + schouders:
- dumbell press
- pull up
- front pulldown
- pulldown behind the neck
- cable row
- t-bar row
- dumbell shrugs
- rear deltoid machine
- machine side raise
- front raise
- neck press
* triceps:
- reverse grip triceps pushdown
- lying triceps extension
- lying dumbell triceps extension
Donderdag terug rustdag
Vrijdag train ik dan tenslotte mijn benen en buik
* buik:
- allerlei sit-up varianten
* benen:
- hack squat
- leg extension
Zo... Uit deze oefeningen maak ik dan een selectie voor mijn training op maandag, woensdag en vrijdag. Daarvoor kies ik dan 3 a 4 oefeningen voor kleine spiergroepen en 4 a 5 oefeningen voor de grote spiergroepen. Doordat ik elke week een andere selectie maak uit mijn oefeningen behoud ik dan genoeg variatie naar mijn mening. Ik doe altijd 4 serie'kes van 10 keer waarbij ik telkens het gewicht zwaarder maak. Mijn doel is om een beetje body te krijgen dus volgens mij moet ik net per serie minder herhalingen doen maar met een zwaarder gewicht? Of is het oké zoals ik het doe?
Wat er volgens mij beter kan: meer variatie voor benen te trainen want door benen te trainen kan je heel wat gewicht winnen als je dit deftig aanpakt volgens mij.
Iedereen mag gerust aanwijzigingen geven waar het beter kan of waar ik het op een andere manier kan aanpakken.
In ieder geval al bedankt voor de moeite die je gedaan hebt om heel m'n post te overlezen
zo pak ik het normaal gezien aan:
Op maandag train ik borst en biceps met volgende oefeningen:
* biceps:
- scott curl
- barbell curl
- hammer curl
- dumbell curl
* borst:
- bench press
- dips
- dumbell press
- incline dumbell press
- peck deck
Dinsdag rustdag
Woensdag train ik rug + schouders en triceps met de volgende oefeningen:
* rug + schouders:
- dumbell press
- pull up
- front pulldown
- pulldown behind the neck
- cable row
- t-bar row
- dumbell shrugs
- rear deltoid machine
- machine side raise
- front raise
- neck press
* triceps:
- reverse grip triceps pushdown
- lying triceps extension
- lying dumbell triceps extension
Donderdag terug rustdag
Vrijdag train ik dan tenslotte mijn benen en buik
* buik:
- allerlei sit-up varianten
* benen:
- hack squat
- leg extension
Zo... Uit deze oefeningen maak ik dan een selectie voor mijn training op maandag, woensdag en vrijdag. Daarvoor kies ik dan 3 a 4 oefeningen voor kleine spiergroepen en 4 a 5 oefeningen voor de grote spiergroepen. Doordat ik elke week een andere selectie maak uit mijn oefeningen behoud ik dan genoeg variatie naar mijn mening. Ik doe altijd 4 serie'kes van 10 keer waarbij ik telkens het gewicht zwaarder maak. Mijn doel is om een beetje body te krijgen dus volgens mij moet ik net per serie minder herhalingen doen maar met een zwaarder gewicht? Of is het oké zoals ik het doe?
Wat er volgens mij beter kan: meer variatie voor benen te trainen want door benen te trainen kan je heel wat gewicht winnen als je dit deftig aanpakt volgens mij.
Iedereen mag gerust aanwijzigingen geven waar het beter kan of waar ik het op een andere manier kan aanpakken.
In ieder geval al bedankt voor de moeite die je gedaan hebt om heel m'n post te overlezen
Comment