Hallo allemaal.
Mijn naam is , ik ben 17 jaar en weeg 66/67 kg ( schommelend ) ik ben 1.85m. Ik train nu al 3 maanden intensief voor de keuring van 17 februari voor het korps mariniers.
Ik heb op dit moment een nieuw trainingsschema nodig.
Ik heb overal op internet gekeken en ik kom steeds weer op het verkeerde spoor omdat iedereen iets anders zegt, vandaar dat ik maar besloot op me hier aan te melden ( ik hoorde dat hier goeie en prof. hulp aanwezig was )
Dit is mijn trainingschema die ik gister zelf in elkaar heb gezet
Maandag
Klimmen ( 1.30u )
Dinsdag
Binnen hardlopen ( 40 min @t 10 k/m per uur )
Biceps
Borst
Buik
Donderdag
Binnen fietsen ( tot me max )
Rug
Schouders
Triceps
Zwemmen ( 45 minuten )
Vrijdag
Buiten hardlopen ( tot me Max )
Saterdag
Borst
Biceps
Buik
Benen
Zondag
Op Trainingdagen 2 x Shaken
Op Rust dagen 1 x Shaken
5 x per week 2 x 30 min fietsen ( naar school )
Ik weet dat het een redelijk zwaar schema is, maar zoiets volg ik op dit moment ook. Alleen toen deed ik het gewoon allemaal door elkaar, dus bvb 3 x per week borst enzo. Maar nu wil graag een goed schema
Ik ben inmiddels
- Gestopt met roken
- Minder gaan drinken
Voor dit schema ging 3 x per week naar sportschool gegaan en dan alle spiergroepen om sterker te worden. en 2 x hardlopen binnen en 1 x buiten hardlopen. Op dit moment moet ik weer wat meer werken aan mijn conditie, dus 2 x buiten hardlopen en 2 x buiten fietsen op home trainer zou wel erg fijn zijn maar ik zou niet weten waar ik dit het beste zou kunnen in plannen!
Wat vinden jullie van dit schemaatje? IK zou graag jullie op/aanmerkingen horen!
O
Mijn naam is , ik ben 17 jaar en weeg 66/67 kg ( schommelend ) ik ben 1.85m. Ik train nu al 3 maanden intensief voor de keuring van 17 februari voor het korps mariniers.
Ik heb op dit moment een nieuw trainingsschema nodig.
Ik heb overal op internet gekeken en ik kom steeds weer op het verkeerde spoor omdat iedereen iets anders zegt, vandaar dat ik maar besloot op me hier aan te melden ( ik hoorde dat hier goeie en prof. hulp aanwezig was )
Dit is mijn trainingschema die ik gister zelf in elkaar heb gezet
Maandag
Klimmen ( 1.30u )
Dinsdag
Binnen hardlopen ( 40 min @t 10 k/m per uur )
Biceps
Borst
Buik
Donderdag
Binnen fietsen ( tot me max )
Rug
Schouders
Triceps
Zwemmen ( 45 minuten )
Vrijdag
Saterdag
Borst
Biceps
Buik
Benen
Zondag
Op Trainingdagen 2 x Shaken
Op Rust dagen 1 x Shaken
5 x per week 2 x 30 min fietsen ( naar school )
Ik weet dat het een redelijk zwaar schema is, maar zoiets volg ik op dit moment ook. Alleen toen deed ik het gewoon allemaal door elkaar, dus bvb 3 x per week borst enzo. Maar nu wil graag een goed schema
Ik ben inmiddels
- Gestopt met roken
- Minder gaan drinken
Voor dit schema ging 3 x per week naar sportschool gegaan en dan alle spiergroepen om sterker te worden. en 2 x hardlopen binnen en 1 x buiten hardlopen. Op dit moment moet ik weer wat meer werken aan mijn conditie, dus 2 x buiten hardlopen en 2 x buiten fietsen op home trainer zou wel erg fijn zijn maar ik zou niet weten waar ik dit het beste zou kunnen in plannen!
Wat vinden jullie van dit schemaatje? IK zou graag jullie op/aanmerkingen horen!
O
Comment