Tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je borstb verkleinen met kracht training zal niet zo snel gaan verwacht er niet te veel van.
    Wel zullen ze een stuk minder gaan hangen.
    Niet dat ze dat nu doen hoor.

sucses xx

Comment

Originally posted by schiedam View Post
      je borstb verkleinen met kracht training zal niet zo snel gaan verwacht er niet te veel van.
      Wel zullen ze een stuk minder gaan hangen.
      Niet dat ze dat nu doen hoor.

sucses xx
      Hoe weet jij dat?

Comment

Mijn vriendin heeft 3 jaar geleden ook dr borsten laten verkleinen. Het resultaat was super, maar dit zo houden gaat niet vanzelf he. Met simpele pushups kun je als vrouw al heel wat bereiken qua stevigheid van borsten. Wat het vet aangaat zul je simpelweg over je gehele lichaam in BF moeten dalen. Gewoon veel reps doen en lekker knallen met cardio!

Ik kan me zo voorstellen dat je ze voornamelijk kleiner wilt hebben ivm last van je rug? In dat geval zou ik hier ook zeker oefeningen voor doen. Backextentions en hyperextentions kunnen je al een heel eind op weg helpen.

Voor buik en lovehandles geldt eigenlijk hetzelfde. Dalen in BF.

Kort samengevat: hoog in je reps, laag in je calorien en volle bak cardio-en.

Succes!
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by testoboy View Post
          als je wil afvallen zou ik oppassen met de celmass, want hiermee ga je massa winnen en dit zijn niet direct spieren natuurlijk, na hard trainen geeft dit wel een goed resultaat. Creatine zou ik mee beginnen als ik van jou was en no explode,al veel van gehoord, naart schijnt goed product
          Oke dus als ik het goed begrijp als ik wel 'hard' train heeft cell mass wel goed resultaat! Hey wie zegt dat ik niet hard train

Ik heb vandaag perfect creatine gekregen! Dit is van perfectbody.nl. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb bij GeneralIx ergens gelezen dat je dit bij het ontbijt neemt en na het trainen! Klopt? Ik bedoel voor een vrouw is dat dezelfde hoeveelheid?

Dus ik ga de goede kant op mannen. Ik ben dit keer slim geweest na de teleurstellingen op de weegschaal. Twee weken geleden heb ik mezelf opgemeten. Geloof het of niet, geloofde het zelf haast niet, ik ben in borstomvang toch een kleine 5 cm kwijt. Taille 4 cm, heupen 3 cm, billen niets maar dat is ook niet nodig en mijn bovenbenen 4 cm . Dit is maar goed ook want ik ben nu ietsjes zwaarder. Dat had weer een somber gezicht gegeven als de maten niet opgemeten waren!

En voor Heineken. Gelukkig voor je vriendin dat ze blij was met het resultaat. Ik doe het niet voor de pijn in mijn rug, want kan ze aardig hebben haha.. Maar de chirurg 10 jaar geleden dacht toch iets anders over de maat en heeft ze toch groter gelaten dan de bedoeling. Heb ik weer! Dus vandaar mijn vragen of dit mogelijk was.

En voor quibus Thnx maar je hebt wel gelijk. Iedere dag opdrukken doet wonderen

Comment

Originally posted by Kiki27 View Post
            Dus ik ga de goede kant op mannen. Ik ben dit keer slim geweest na de teleurstellingen op de weegschaal. Twee weken geleden heb ik mezelf opgemeten. Geloof het of niet, geloofde het zelf haast niet, ik ben in borstomvang toch een kleine 5 cm kwijt. Taille 4 cm, heupen 3 cm, billen niets maar dat is ook niet nodig en mijn bovenbenen 4 cm . Dit is maar goed ook want ik ben nu ietsjes zwaarder. Dat had weer een somber gezicht gegeven als de maten niet opgemeten waren!
            Keep up the good work
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X