beginnerschema split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnerschema split

er van uitgaande dat ik 4 x week ga trainen, heeft er iemand een schema of link naar een site met benamingen en tekeningen van uitvoering.

thx, Nick

Acti-vitA.nl - Fitness

Daar staat wat je moet doen voor : Massa | Droog | Kracht, en er staan oefeningen voor..

Borst
    Triceps
    Schouders
    Rug
    Kuiten
    Hamstrings
    Dijbenen
    Biceps
    Buikspieren

Er staat ook HOE je de oefeningen moet doen, en foto's erbij.

Comment

Originally posted by Warlord View Post
      Acti-vitA.nl - Fitness

Daar staat wat je moet doen voor : Massa | Droog | Kracht, en er staan oefeningen voor..

Borst
      Triceps
      Schouders
      Rug
      Kuiten
      Hamstrings
      Dijbenen
      Biceps
      Buikspieren

heb juist es uw link wist gaan bezien en heb daar toch serieuze bedenkingen bij gast
      hun schema spieropbouw suckt volgens mij fulltime laat me zwijgen van de andere schema´s

surf hier lekker rond op het board en je zult veel andere en betere schema´s tegenkomen

Comment

Originally posted by musclelicious View Post
        heb juist es uw link wist gaan bezien en heb daar toch serieuze bedenkingen bij gast
        hun schema spieropbouw suckt volgens mij fulltime laat me zwijgen van de andere schema´s

surf hier lekker rond op het board en je zult veel andere en betere schema´s tegenkomen
        Welk spieropbouw schema volg je nou wel fulltime of maandenlang? Geen een volgens mij.. je hebt altijd afwisseling nodig. Het spieropbouw schema op acti-vita is slechts een voorbeeld van hoe een spieropbouw schema eruit zou kunnen zien. Dit geldt ook voor alle andere schema's, onderaan de schema's staat ook beschreven dat het voorbeeldschema's zijn en het niet mogelijk is voor ieder individu een apart schema op te stellen.
        Belangrijk bij spieropbouw is dat je 7-12 herhalingen per set doet en je je richt op massa oefeningen als bankdrukken, barbell curls, squats enz..
        Last edited by spartafan; 19-01-2008, 15:13.

Comment

Originally posted by Warlord View Post
          Acti-vitA.nl - Fitness

Borst
          Triceps
          Schouders
          Rug
          Kuiten
          Hamstrings
          Dijbenen
          Biceps
          Buikspieren

Hier heb 'ik' ook wat aan! Hij staat nu bij favorieten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X