Borst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst

Ik heb de indruk dat mijn borst niet in dikte toeneemt maar dat deze naar buiten begint uit te zetten, ja moeilijk uit te leggen , het was mijn vriendin opgevallen dat mijn tepels verder van elkaar komen te staan.nog even en ze staan op mijn lats (bij wijze van spreken) . IK doe nochtans de gewone massa oefeningen , bankdrukken - schuine flys , schuin dumbeldrukken en dips.

Moet ik misschien mijn training eens aanpassen en vlakke dumbeldrukken doen of wat ..........
    stil growing

Vlak dumbell-drukken is prima.
    Hoe breed pak je de stang als je (schuin) bankdrukt?
    Als je deze wat smaller pakt train je ook meer binnenkant borst.

Alleen maar binnenkant trainen is bij borst niet mogelijk je pakt altijd de gehele spier, je kan wel het accent wat verleggen.

Verder is het alleen maar een teken dat je groeit natuurlijk

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Schuin bankdrukken doe ik niet Mr c. ik doe wel schuin dumbell drukken. Heb de laatste maanden alleen maar schuin dumbell drukken gedaan misschien eens beter om over te stappen op vlak dumbell drukken.
      stil growing

Comment

Zou het er bij blijven doen, plat en schuinbankdrukken en flyes.
        3 oefeningen is prima.

Greets...

Comment

en dan het traditionele bankdrukken laten vallen, want anders zit ik met drie drukbewegingen en gaat dat niet een beetje zwaar uitvallen. Zijn er hier misschien nog mensen die bij de borst training geen bankdrukken doen.
          stil growing

Comment

Zou inderdaad de Ă©Ă©n of de ander doen en niet allebei.
            Doe zelf altijd als basis gewoon bankdrukken mede omdat de dumbells niet zwaar genoeg zijn.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,19:48)]Zou inderdaad de Ă©Ă©n of de ander doen en niet allebei.
              Doe zelf altijd als basis gewoon bankdrukken mede omdat de dumbells niet zwaar genoeg zijn.

Greets...

Comment

Originally posted by snipke View Post
                Ik heb de indruk dat mijn borst niet in dikte toeneemt maar dat deze naar buiten begint uit te zetten, ja moeilijk uit te leggen , het was mijn vriendin opgevallen dat mijn tepels verder van elkaar komen te staan.nog even en ze staan op mijn lats (bij wijze van spreken) . IK doe nochtans de gewone massa oefeningen , bankdrukken - schuine flys , schuin dumbeldrukken en dips.

Moet ik misschien mijn training eens aanpassen en vlakke dumbeldrukken doen of wat ..........

mijn tepel is plat welke oefining moet ik doen voor borst om hem rond te krijgen

Greeetz Rene

Comment

6jaar bump ftw.

Comment

Verdient een slotje lijkt me.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X