Hoeveel mag ik ongeveer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

TheIronNeverTalks

Probeer a.u.b. niet zo mee te gaan. Hoe bedoel je bla bla en bla? Kijk Genjuro komt tenminste nog met iets van een feit maar jij bent pas 16 en net nieuw doe nou niet alsof je alles weet.

Genjuro

Iedereen in zijn famillie is lang. Echter... ik geloof dat je wel kan beginnen op je 12e alleen never nooit zoals wij het nu doen. Deadlift etc, haal het maar niet in je hoofd zou ik zeggen. Toch blijf ik erbij dat iemand van 12 jaar niet aan krachttraining moet doen.

Ts

Als je weer eens actief bent laat dan wat van je horen. Zo kunnen wij je verder helpen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Echter... ik geloof dat je wel kan beginnen op je 12e alleen never nooit zoals wij het nu doen. Deadlift etc, haal het maar niet in je hoofd zou ik zeggen. Toch blijf ik erbij dat iemand van 12 jaar niet aan krachttraining moet doen..
      Staat compleet beschreven in de link die Falstyr gaf. Met geadviseerde intensiteit etc etc.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Is inderdaad bull dat je dan geen deads zou mogen doen e.d. Juist die lifts zorgen voor een betere coördinatie en geven later veel voordeel in welke sport dan ook. Daarom ook dat sporten goed is voor kleine kinderen, hebben ze later veel profijt van.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke ik geef het op. Ik zie een 12 jarige al deadliften... succes toegewenst aan de ts. Deadliften is een veel en veel te zware oefening voor een 12 jarige! Verdomme! Begrijp me niet verkeerd General maar hij kan waarschijnlijk amper of niet eens alleen de stang optillen. Wat willen wij nou? Dat hij straks zijn rug gaat breken?

Naar mijn mening niet goed wijs!
          Last edited by Nex-; 08-06-2008, 22:59.

Comment

Oefeningen zijn zo zwaar als je ze zelf maakt. Met een kleine stang van 12 kg kan hij al aan de gang zonder problemen lijkt me.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

10 jaar oud

http://www.brentmikesell.com/images/DevonDeadliftMM.jpg

Comment

Ja en godverdomme niet goed wijs.

Maar volgens mij is die foto nep? 90kilo deadlift - 10 jaar oud? Yeah right...

Edit: Kan nergens zien of de foto nep is want volgens mij is je toch wel echt. Dan zullen de gewichten wel nep zijn.. lol.

Comment

60 Om precies te zijn (45 lbs, geen kg's), maar los daarvan zit dat kind ook in een suit en zijn vorm lijkt me niet perfect. Wegblijven van suits en riemen, heb je helemaal nog niet nodig.

sigpic

Comment

90 lbs.

Kijken én lezen .

Dit is overigens de site waar die foto vandaan kwam. New Page 1

Comment

Overheen gelezen. Maar dan nog... 60kilo is nog steeds erg veel. Harstikke ongezond bezig. Dat kind weegt waarschijnlijk nog de helft?
                      Last edited by Nex-; 08-06-2008, 23:10.

Comment

Overheen gelezen. Maar dan nog... 60kilo is nog steeds erg veel. Harstikke ongezond bezig. Dat kind weegt waarschijnlijk nog de helft?
                        Hoezo ongezond? Als het toch langzaam is opgebouwd.

Comment

Hoezo ongezond? Omdat deadliften naar mijn mening voor oudere mensen alleen geschikt is. Maar iedereen weet nu dat het crap is (volgens jullie dan).

Verder raad ik je aan om even naar zijn houding te kijken? Ziet dat er gezond uit? Verre van zelfs... conclusie veels te zwaar voor zijn gewicht en leeftijd. 40kg zou beter bij hem passen.

Comment

Hoezo ongezond? Omdat deadliften naar mijn mening voor oudere mensen alleen geschikt is. Maar iedereen weet nu dat het crap is (volgens jullie dan).

Verder raad ik je aan om even naar zijn houding te kijken? Ziet dat er gezond uit? Verre van zelfs... conclusie veels te zwaar voor zijn gewicht en leeftijd. 40kg zou beter bij hem passen.
                            Als je de site bekijkt staat er ook: 'having a go'.. Waarschijnlijk poging tot, zal normaliter lichter trainen. Als je dan een keer je 1 rm daadwerkelijk wilt liften..waarom nie?

Comment

Ja dat kan, heb niet naar die site gekeken hoeft ook niet, ging alleen puur op de foto af die je had gepost.

Maar ik was het helemaal vergeten... om 11 uur in bed liggen yeah right.
                              Dus welterusten iedereen.

Comment

dag dag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X