Afvallen en spieren aansterken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen en spieren aansterken

Hallo, ik ben nieuw op het forum hier. Ik ben 20 jaar zo'n 1,85 lang en ik weeg nu rond de 90. Ik zou graag een aantal kilo's afvallen om vooral het vet rond mijn heupen weg te werken. De rest is natuurlijk mooi meegenomen.

Ik heb thuis een hometrainer en dumbells, dus ik zou graag thuis willen trainen ipv sportschool. Ik let al wel op mijn eten maar ik heb nog geen idee welke voeding goed bij een sport schema past.

Mijn vraag is of jullie mij willen helpen aan een sport schema, ik ben nu al 5 dagen elke dag op de hometrainer aan het trainen, intensiteit op 70, hartslag tussen de 135 en 160 en dat zo'n half uur tot een uur lang. Maar ik heb geen regelmaat zonder schema, ook in het trainen kwa gewichten niet. Ik train nu wel elke dag maar ik heb geen idee hoeveel en hoe zwaar ik moet trainen. Elke dag gewichten trainen op dezelfde spiergroep is natuurlijk ook niet goed.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen hiermee.

Alvast bedankt!!!

Allereerst welkom.

Verder beginnen met de trainingssticky's door te lezen en de sticky's over voeding...
    Plaats dan maar voedings- en trainingsschema, en dan kunnen we je helpen.

Verder weet ik niet hoe zwaar die dumbells zijn, maar ik denk dat je er maar heel weinig mee kunt uitrichten.

Maar toch succes!
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

De Dumbells zijn 9 kilo. Dus moet er toch wel iets mee kunnen

Comment

9 kilo?

Tja..warming up kun je er idd mee doen
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
          9 kilo?

Tja..warming up kun je er idd mee doen
          Ik ben geen bodybuilder he, ik ben een beginnend fitnesser. Je kunt niet verwachten dat ik met gewichten van 50 kilo begin.

Comment

Welkom en 9kg is inderdaad maar kort feest.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom en succes

Comment

Ook als beginnende fitnesser ben je snel uitgekeken op 9 KG dumbells. Als je de mogelijkheid hebt om in een gym te trainen zou ik je dat zeer aanraden!

Als je toch thuis traint zou ik eerst een verdeling maken van de spiergroepen die je wilt gaan trainen en wanneer. Zoek dan bij die spiergroepen oefeningen die je zou kunnen gaan doen. Kijk bij oefeningen en trainingsschema`s, daar vind je al veel info die je opweg helpt.
                En als je wat in elkaar hebt kunnen zetten post je het gewoon weer.

succes!!

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X