Alles x4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alles x4

Ik train meestal 4 verschillende oefeningen, 4 setjes tussen de 10-12 herhalingen of iets zwaarder, tussen de 8-10 herhalingen. Tussen elke set neem ik 1 minuut rust en daarna weer opnieuw. (goede uitvoering)
    4 oefeningen voor een spiergroep op een training is genoeg, want het heeft verder toch geen functie meer als de spiergroep eenmaal vermoeit is.
    Ik trainde eerst ook veelste veel, maar ik ben erachter gekomen dat het niet zoveel zin heeft om door te trainen, je wordt er niet groter of sterker op. Uitgeput is uitgeput. Ik ga ook nooit door tot het uiterste.
    Maar voor iedereen heeft het een andere werking, wat bij mij zo werk, hoeft bij een ander niet zo te zijn. Ik ben van mening, als je voelt dat je spieren uitgeput zijn, heb je genoeg gedaan. Train wat bij je past.

Meningen altijd welkom.
    Kritiek is ook prima.

Alvast bedankt en de groetjes uit Iloret de MarĀ“
    Daniel Sodaar
    Last edited by Sodaar; 23-06-2008, 16:55.

Hoop dat je dit keer echt iets met de kritiek doet en het niet weer een grote ruzie word. Maar daar heb jezelf waarschijnlijk ook geen zin in.

Verders kan ik niet zoveel zeggen over dit onderwerp. Maar 4 oefeningen lijkt me genoeg. Wel is het volgens mij zo dat je af en toe de reps moet veranderen.

Dus als je 3 x 10 doet, is 4 x 8 of 5 x 5 ook wel eens goed. Maar goed zoals al gezegd ik houd me mond liever

Comment

4 oefeningen voor sommige spiergroepen vind ik juist veel Bijv. voor biceps en triceps vind ik 4 oefeningen nogal hoog volume!
      Voor benen en rug vind ik 4 oefeningen dan weliswaar wel goed.
      NĆ³Ć³it tot het uiterste gaan vind ik ook weer zoiets. Zo mee en dan tot het uiterste gaan kan een goede groei-impuls geven.

Comment

Toen ik in lloret was(jaren geleden) lag ik lekker te neuken en te zuipen op het strand, jij verschanst je in een internet cafe??? kom op man ga feesten

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Toen ik in lloret was(jaren geleden) lag ik lekker te neuken en te zuipen op het strand, jij verschanst je in een internet cafe??? kom op man ga feesten
          Zuipen zit er voor een body builder niet echt in. En niet iedereen vinden feesten even geweldig. Maar ben er wel zeker van dat niemand nee zegt tegen het neuken

Comment

Als je niet van feesten houd zit je daar niet echt goed hoor
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
              Als je niet van feesten houd zit je daar niet echt goed hoor
              ach ik ga nooit op vakantie, heb er het geld niet eens voor, dus ken me op dat gebied niet echt uit. Feesten ok, maar wat de party steden zijn.

Comment

Ik ben van mening dat je je spieren altijd moet blijven prikkelen met verschillende technieken en eofeningen. En altijd met voldoende intensiteit.

Offtopic:

Ga in de zon liggen man! je lijkt Frosty the snowman wel!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ik ben van mening dat je je spieren altijd moet blijven prikkelen met verschillende technieken en eofeningen. En altijd met voldoende intensiteit.

Offtopic:

Comment

Ja Godverdomme! Hij zit toch in Spanje?? Dat ie een kleurtje op gaat doen ipv domme topics openen!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja Godverdomme! Hij zit toch in Spanje?? Dat ie een kleurtje op gaat doen ipv domme topics openen!
                      ja dat vroeg ik me ook al af heb je een lichaam waarmee je "kunt showen"op het strand ga je computeren hahaha

Comment

Offtopic:

Volledig mee eens, het is juist goed om door te gaan tot het uitterste, zodat je, je spieren prikkelt. Om altijd maar te stoppen, zodra je voelt dat je spieren moe zijn is niet echt slim, je moet het niet elke dag doen, wel met mate

En ja Frosty, ga es zonnen!

Comment

haha ;p meesterlijk, ophaler ;]

ontopic: volgens mij heb ik dit al eerder gevraagd maar omdat het toch hierover gaat in deze topic; hoe vaak zou je het beste kunnen veranderen van trainingsschema? 1x per 6 weken ofzo? of meer zoiets van 1x per 3 maanden omdat je dan pas echt ziet wat voor resultaten je boekt?
                          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Een keer per twee maanden.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Een keer per twee maanden.

lekker duidelijk :P

ontopic : lekker blijven afwisselen en voor grote spiergroepen 4 voro de kleine volstaat 3 al meer dan genoeg

offtopic: ik ga de 6de tot 13de echt wel flink aan het bier in chersonissos

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X