Alles x4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Posseltje
    En terecht..je leeft maar 1 keer. Maar als je terug bent er weer hard tegenaan manneke!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

zou hem toch eerder voorstellen aan de shakes te gaan

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Posseltje
        En terecht..je leeft maar 1 keer. Maar als je terug bent er weer hard tegenaan manneke!
        Dat gaat zeker goed komen

Comment

Goed zo, anders moest ik je weer via de msn op je plaats wijzen

Comment

Alles 4x trainen is een manier, maar variatie blijft de key. Als je tijd lang splits en ub/lb deed zoals mijzelf waarbij er voornamelijk progressief geladen werd dan is de afwisseling naar 4x8 met nuttig. Maar soms moet je ook iets geks verzinnen zoals 2 weken alleen maar benen trainen om daarna weer lekker te knallen met een klein circuit train. Variatie is dus de sleutel en om de 4-8 weken afwisseling van trainingsmethode/princiepe is van groot belang.

En als je wisselt kan het zo zijn dat je de ene periode strikte sets van 4x8 doet en dat je op het eind vermoeid bent, maar nog voldoende over hebt. De andere keer doe je 10x10 tot failure, andere keer doe je een pyramide waarin je 2x 1rm topt om zo meer motor eenheden leert aan te spreken en kracht te ontwikkelen, en weer een andere keer ga je door en merk je dat er na de zogenaamde vermoeing opeens weer een energie burst komt zodat je alsnog door kunt gaan tijdelijk.

Regelmatig afwisseling en blijven prikkelen. En afwisseling houdt de training ook interessant.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Alles 4x trainen is een manier, maar variatie blijft de key. Als je tijd lang splits en ub/lb deed zoals mijzelf waarbij er voornamelijk progressief geladen werd dan is de afwisseling naar 4x8 met nuttig. Maar soms moet je ook iets geks verzinnen zoals 2 weken alleen maar benen trainen om daarna weer lekker te knallen met een klein circuit train. Variatie is dus de sleutel en om de 4-8 weken afwisseling van trainingsmethode/princiepe is van groot belang.

En als je wisselt kan het zo zijn dat je de ene periode strikte sets van 4x8 doet en dat je op het eind vermoeid bent, maar nog voldoende over hebt. De andere keer doe je 10x10 tot failure, andere keer doe je een pyramide waarin je 2x 1rm topt om zo meer motor eenheden leert aan te spreken en kracht te ontwikkelen, en weer een andere keer ga je door en merk je dat er na de zogenaamde vermoeing opeens weer een energie burst komt zodat je alsnog door kunt gaan tijdelijk.

Regelmatig afwisseling en blijven prikkelen. En afwisseling houdt de training ook interessant.
              daarom ben jij zo een beest ???

Comment

Ik zie geen beest op de avatar.

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                  daarom ben jij zo een beest ???
                  Groter dan de meesten hier, al heb je daar niet veel voor nodig

Maar ik wissel ook nauwelijks af. Zit meer splits te draaien met af en toe eens een ub/lb schema. Begin nu pas steeds vaker te wisselen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Groter dan de meesten hier, al heb je daar niet veel voor nodig .
                    True..maar zo'n beest ben je nou ok weer nie Fally...

Beest...
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Oi...ik ben behaard als een beest. Telt ook of niet soms

Comment

neuh..
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

je ebnt wel een feestbeest, dat telt wel geloof ik

Comment

en een zweet beest..dat heb ik geroken van close range

Anyway..coole nieuwe Avatar...anti-held

Comment

Nah...had me gewoon al een week niet meer gedouched :P

Comment

ruik ik hier nu bof of zal het toch dat zweet zijn
                                was trouwens maar wat aan het lullen, elk zen ding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X