Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ziet er nog steeds belabberd uit.Veel te veel oefeningen per spiergroep en geen enkele voor de schouders.
Je ervaring is gering om al een jaar te trainen.Als je toch een split wil maak dan eens volgende indeling;borst/triceps rug/schouders benen/biceps en neem per spiergroep 2oefeningen die grotendeels uit compounds bestaan,buik verwerk je maar ergens tussenin,2x per week 1-2oef.
Hier zal je al een stuk verder mee komen.
ff reageren hoor, want het gaat allemaal veel ste moeilijk.
Dag 1: Borst, schouders, triceps
Dag 2: rug, biceps, buik
Dag 3: benen geheel ( Quadriceps, hams, kuit)
Massa is kassa, dus massa oefeningen
drie dagen split bv op maandag, woensdag, en vrijdag.
En anders een fullbody schema waarop je je hele lichaam op een dag traint, met alleen maar massa oefeningen, en dat 3x in de week. Zo kan je voor wat varriatie op dag 1 bv je borst met bankdrukken aanpakken, op dag 2 schuin bankdrukken, en op dag 3 cable crossover. zo kan je met elke spiergroep varieren. en waarom??.
Je hebt nog een fris gewicht dus valt er denk ik met een van deze twee genoeg te winnen. En met een beetje zoeken had je dit zelf ook uit kunnen vogelen. Nu alleen nog maar ff de oefeningen uit zoeken en naar eigen voorkeur in te delen, en klaar is kees.
Ik heb de indruk dat je niet echt naar Aphasia luistert.. Nu train je nog steeds je rug en je schouders niet samen... ook zie ik maar 1x buik. En waarom deadlift bij de rug.. die zou ik bij de benen doen.. En hyper extension ipv deadlift bij de rug... IPV dippen de skull crusher.. en zo kan ik nog wel even doorgaan... lees het forum goed door... en niet 500 kleine aanpassingen in je schema doen.. anders zijn we volgende week nog bezig...
1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!
Zie toch al een grondige verbetering,maar idd rug samen met schouders doen.Buik kan je gewoon op het eind van je training doen.
Voor de schouders zou ik neckpresses en upright row doen.
Been oefening doe je squats,leg curls en seated calfs.
nu ist aan u kerel.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment