beginnersschema voor massa:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnersschema voor massa:

trainingsschema 2.xls

Heb ff snel een schema opgesteld.
    Mijn doel is massa trainen!
    Opmerkingen, verbeteringen welkom

Vind het hele schema niks. Doe of lekker ub/lb of een splitje of fullbody, maar niet dit. Verdeling slaat nergens op.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat is ub of lb?

Comment

volgens mij lowbody en upbody?

Comment

Upperbody en lowerbody ja.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

trainingsschema 2.xls

hoop dat dit beter is?

Comment

Ziet er nog steeds belabberd uit.Veel te veel oefeningen per spiergroep en geen enkele voor de schouders.
              Je ervaring is gering om al een jaar te trainen.Als je toch een split wil maak dan eens volgende indeling;borst/triceps rug/schouders benen/biceps en neem per spiergroep 2oefeningen die grotendeels uit compounds bestaan,buik verwerk je maar ergens tussenin,2x per week 1-2oef.
              Hier zal je al een stuk verder mee komen.

grtz
              getting back in shape...

Comment

hopelijk is dit beter?

tr.3.xls

Comment

mss toch nog eens mijn vorig antwoord lezen.
                  getting back in shape...

Comment

En het is niet alleen het trainen. Wat zeker zo belangrijk is is je eetschema.. heb je die al? zo nee.. lees de sticky's maar eens goed door.. succes
                    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

tr.4.xls

hahahaha :P zo?

Comment

olla

ff reageren hoor, want het gaat allemaal veel ste moeilijk.

Dag 1: Borst, schouders, triceps

Dag 2: rug, biceps, buik

Dag 3: benen geheel ( Quadriceps, hams, kuit)

Massa is kassa, dus massa oefeningen

drie dagen split bv op maandag, woensdag, en vrijdag.

En anders een fullbody schema waarop je je hele lichaam op een dag traint, met alleen maar massa oefeningen, en dat 3x in de week. Zo kan je voor wat varriatie op dag 1 bv je borst met bankdrukken aanpakken, op dag 2 schuin bankdrukken, en op dag 3 cable crossover. zo kan je met elke spiergroep varieren. en waarom??.

Je hebt nog een fris gewicht dus valt er denk ik met een van deze twee genoeg te winnen. En met een beetje zoeken had je dit zelf ook uit kunnen vogelen. Nu alleen nog maar ff de oefeningen uit zoeken en naar eigen voorkeur in te delen, en klaar is kees.

greetz en succes

Comment

Ik heb de indruk dat je niet echt naar Aphasia luistert.. Nu train je nog steeds je rug en je schouders niet samen... ook zie ik maar 1x buik. En waarom deadlift bij de rug.. die zou ik bij de benen doen.. En hyper extension ipv deadlift bij de rug... IPV dippen de skull crusher.. en zo kan ik nog wel even doorgaan... lees het forum goed door... en niet 500 kleine aanpassingen in je schema doen.. anders zijn we volgende week nog bezig...
                          1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Zie toch al een grondige verbetering,maar idd rug samen met schouders doen.Buik kan je gewoon op het eind van je training doen.
                            Voor de schouders zou ik neckpresses en upright row doen.
                            Been oefening doe je squats,leg curls en seated calfs.
                            nu ist aan u kerel.

grtz
                            getting back in shape...

Comment

Hoop dat dit beter is, sorry als ik jullie lastig val

heb niet echt zo'n super ervaring want, ik heb 1 jaar gewoon met machines getraint, en met dumbells en dergelijk ben ik pas 1 maandje mee bezig

tr.4.xls

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X