Zo ben net terug vd sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo ben net terug vd sportschool

Ben net terug van de sportschool meteen een abonnement afgesloten na een gratis dag al daar. Ben begonnen met Cardio via de crosstrainer (dat ding was vermoeierder dan een loopband) en afgesloten met cardio. De eerste keer laten ze je de toestellen zien en uitproberen en kwam er al gauw achter dat ik wel meer kon aangezien de instructer wel de gewichten heel laag zetten. Hij keek me wel raar aan toen ik zei dat ik ook biceps wilde trainen. Hij zei Ja dat hoor je niet vaak? wtf? Ow dat vrouwen dat niet vaak trainen. Lekker boeiend ik wel. Buikspier toestellen ook gedaan en beviel me goed, borst oefeningen, been oefeningen, kuit oefeningen wilde hij me ook laten doen, ja doei.. daar kom ik niet voor, blijkbaar zijn er vrouwen die ass benen en kuiten doen ofzo, nou ik niet en dat heb ik m ook gezegd.

Morgen afspraak met de personal trainer. nadat ik thuis was gekomen meteen whey shake genomen gedoucht.

Ik zit nu bij LifeLine Sportschool in Rotterdam, hele aardige mensen, iedereen laat elkaar lekker in hun waarde, niemand kijkt raar op ofzo. Sommige apen schreeuwen bij triceps training waarom, ik zou het niet weten. Maar ben blij dat er een cardio apparaat is, want dat miste ik echt en het is ook wel nodig
    Alle oefeningen is 3x15 cardio is 2 keer 20 minuten als warming up en aan het einde. Kon ook meedoen aan spinnin' maar dat doen we maar niet

Ben benieuwd of het enig resultaat zal leveren
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Ga je ook met losse gewichten trainen? En waarom wil je je kont en benen niet trainen?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Ga je ook met losse gewichten trainen? En waarom wil je je kont en benen niet trainen?
      Benen staat er toch bij. en mijn kont? waarom zou ik die trainen??? die pak je vanzelf bij je andee apparaten maar die ik niet appart trainen. En ja met losse gewichten train ik ook zowel thuis als op de sportschool aangezien ik hier ook een halve homegym heb staan inclusief halters en gewichten

Comment

ze schreeuwen omdat het apen zijn, 'you see me ' dat willen ze gewoon.
        En ja benen en kuiten moet je gewoon trainen.
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
          .. blijkbaar zijn er vrouwen die ass benen en kuiten doen ofzo, nou ik niet en dat heb ik m ook gezegd.
          ...

Ik had hieruit begrepen dat je je benen en kont niet wilde trainen... my bad... Je bedoelde dus dat je daar niet nog aparte oefeningen voor gaat doen, had ik er niet uit begrepen...

Goed iig dat je een leuke sportschool gevonden heb, sport ze
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Tigra View Post
            ze schreeuwen omdat het apen zijn, 'you see me ' dat willen ze gewoon.
            Nu lijken ze ook nog op apen .. er zitten echt mongolen tussen
            Maar goed ik ga donderdag vrijdag en zaterdag naar de sportschool zondag en maandag zowiezo rust heel misschien plak ik er dinsdag ook nog bij

Comment

dan zal ik jou vast wel een keer daar zien BI =)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                dan zal ik jou vast wel een keer daar zien BI =)
                als je weet hoe ik er uit zien wel ik ga wel in de avond direct na mijn werk

Comment

ik denk niet dat jij die giraffe op die foto was...van je hyves

Comment

als ze gezien moeten worden kan je ffies cool doen en meer pakken en netjes laten zien hoe het moet.
                    als je niet meer als hun kan gewoon negeren en muziek in je oren stoppen
                    mischien was het sakurakilla wel
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Klinkt veel belovend
                      Who's the Chef

Comment

onthou wat je zei over de "apen"
                        ben nu al enkele jaartjes aan het trainen...
                        soms zijn het juist de personen die het schuchterst beginnen die na een half jaar het meest kabaal maken tijdens hun reps

Comment

Veel plezier op je nieuwe sportschool
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by groeier View Post
                            onthou wat je zei over de "apen"
                            ben nu al enkele jaartjes aan het trainen...
                            soms zijn het juist de personen die het schuchterst beginnen die na een half jaar het meest kabaal maken tijdens hun reps
                            Nou ik ga geen kabaal maken zoals die mannen daar...
                            weet je wat nu zo kut is??? het is 8.54... het is vroeg..maar ik gaat naar de sportschool en die personal trainer is er om 10.00

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                              Nou ik ga geen kabaal maken zoals die mannen daar...
                              weet je wat nu zo kut is??? het is 8.54... het is vroeg..maar ik gaat naar de sportschool en die personal trainer is er om 10.00
                              lijkt we wel grappig op eens zo vrouw, ahhh! kom op. wij hebben 1 zo'n man die loopt altijd te kreunen en te steunen. als een vrouw dat zou doen zou ik meteen in een scheur liggen denk ik :P

maar veel plezier op je nieuwe gym en sportse

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X