Ben net terug van de sportschool meteen een abonnement afgesloten na een gratis dag al daar. Ben begonnen met Cardio via de crosstrainer (dat ding was vermoeierder dan een loopband) en afgesloten met cardio. De eerste keer laten ze je de toestellen zien en uitproberen en kwam er al gauw achter dat ik wel meer kon aangezien de instructer wel de gewichten heel laag zetten. Hij keek me wel raar aan toen ik zei dat ik ook biceps wilde trainen. Hij zei Ja dat hoor je niet vaak? wtf? Ow dat vrouwen dat niet vaak trainen. Lekker boeiend ik wel. Buikspier toestellen ook gedaan en beviel me goed, borst oefeningen, been oefeningen, kuit oefeningen wilde hij me ook laten doen, ja doei.. daar kom ik niet voor, blijkbaar zijn er vrouwen die ass benen en kuiten doen ofzo, nou ik niet en dat heb ik m ook gezegd.
Morgen afspraak met de personal trainer. nadat ik thuis was gekomen meteen whey shake genomen gedoucht.
Ik zit nu bij LifeLine Sportschool in Rotterdam, hele aardige mensen, iedereen laat elkaar lekker in hun waarde, niemand kijkt raar op ofzo. Sommige apen schreeuwen bij triceps training waarom, ik zou het niet weten. Maar ben blij dat er een cardio apparaat is, want dat miste ik echt en het is ook wel nodig
Alle oefeningen is 3x15 cardio is 2 keer 20 minuten als warming up en aan het einde. Kon ook meedoen aan spinnin' maar dat doen we maar niet
Ben benieuwd of het enig resultaat zal leveren
Morgen afspraak met de personal trainer. nadat ik thuis was gekomen meteen whey shake genomen gedoucht.
Ik zit nu bij LifeLine Sportschool in Rotterdam, hele aardige mensen, iedereen laat elkaar lekker in hun waarde, niemand kijkt raar op ofzo. Sommige apen schreeuwen bij triceps training waarom, ik zou het niet weten. Maar ben blij dat er een cardio apparaat is, want dat miste ik echt en het is ook wel nodig
Alle oefeningen is 3x15 cardio is 2 keer 20 minuten als warming up en aan het einde. Kon ook meedoen aan spinnin' maar dat doen we maar niet
Ben benieuwd of het enig resultaat zal leveren
Comment