HST Pokkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

7 en 8 is toch met negatieven.

Comment

Originally posted by pokkel View Post
      @ GeneralIx: Las ik ook al in een bericht ooit hier op het forum van jou. Ik wil toch de leg press erin houden. Toch bedankt voor de reply!
      Kan gewoon niet. Leg press is voor je quads, sldl voor je hams (bedoel eigenlijk Rom dead). Op het huidige schema train je je hamstrings gewoon niet. En dat is gewoon geklootzak voor gevorderden. Desnoods voeg je die Rom deadlift toe, maar je moet iets voor je hams doen gozer.
      Originally posted by Posseltje View Post
      hoe doe jij de week 7 en 8? aangezien week 5 en 6 je 5 rm is.
      Originally posted by quibus View Post
      7 en 8 is toch met negatieven.
      Zolang je progressief kunt laden (gewicht kunt toevoegen) kun je dat doen. Gaat dat niet meer, dan kun je overgaan op je 3rm. Wellicht zelfs singles (hoewel ik dat ter plekke verzin, weet niet in hoeverre dat bij hst past). Of je kunt zoals Quibus terecht zegt, negatieven gaan doen. Het enige probleem daarbij is dat je wel een maatje nodig hebt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo, terug van de 2e keer. Ik moet zeggen dat mn gedachte helemaal om zijn geslagen na deze 2e sessie. Ik zit er dan ook over te denken om er mee te kappen. Ik moet even wat op een rijtje zetten.
        Ik kan het op 1 of andere manier niet leuk vinden deze manier van trainen en dat heb ik nog nooit gehad. Ik ga liever naar huis met een goed voldaan gevoel dan niet begrijp je. Laat ik nog wel weten.
        Het heeft niets te maken met het zware trainen, integendeel, dit is lekker. Ik krijg geen voldoening van de manier.

@ posseltje: ik heb nu setjes van 2x gedaan maar is zwaar. Ik ben benieuwd wat jij er van vind?

Ga toch voor de zekerheid weer een ub/lb maken, dit geeft mij meer voldoening. Heb ik die vast achter de hand.

Comment

hehe just like me dude ik zei het al eerder HST IS KUT alleen je groeit er wel mee.

Comment

HST traint vreselijk, maar als je doorbijt zijn de gains er wel naar. Je kunt overigens ook HST op een ub/lb schema uitvoeren.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@quibus: ja misschien moet ik die groei maar in mn achterhoofd houden

@Generalix: Ja ik denk dat ik deze week afmaak en dat ik in het weekend nog maar eens ga puzzelen

Ik hou jullie op de hoogte van het grote verhaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X