beginner fullbody schema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de schouder oefening ga ik wel anders doen. ik doe dat nu met zon apparaat, maar daar krijg ik meer last van in mijn handen dan dat ik het in me schouders voel. dus denk dat ik dat gewoon met dumbbels ga doen.

    de chin up doe ik niet aangezien ik de smith machine die ik hiervoor zou moeten gebruiken al voor twee andere oefeningen gebruik, en dan houd ik dat apparaat te lang in beslag. nu houd ik hem al lang in beslag omdat ik samen met iemand anders train en hij ook die oefeningen moet doen. dus daarom doe ik geen chinups

    Comment


    • #17
      als het je ook gaat om vet verbranden zou ik als warming up:
      fietsen 10 minuten lage stand normaal tempo (opwarming)
      Dan je fullbody schema, ook de compund zoals squat en deadlift en benchpress.
      en ik heb dan 3 oefeningen per spiergroep en ik ben ong 1.5 uur bezig.

      dan aan het eind 20/25 min cardio met een hartslag tussen de 140 / 160 want na 160 verbrand je spier.
      door de cardio aan het eind sta je al in de vetverbranding door de krachttraining, en is cardio effecitiever voor vetverbranding.

      Comment


      • #18
        anders kijk je in het vervolg eerst even hoe oud het topic is, voordat je post weyher

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        pornvideohd.net
        antalya escort
        Antalya Escort
        sikis
        eskisehir escort porno
        gaziantep escort gaziantep escort
        Working...
        X