trainingschema van moi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainingschema van moi

hallo allemaal,

ik train nu 2 tot 3 maanden echt serieus en ben nu bezig met dit schema, 4 keer per week, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. en daarnaast roei ik nog 3 keer per week, woensdag, vrijdag (na fitness) en zondag.

alle opmerkingen welkom, zowel negatief (opbouwend) als positief.

wil graag meer massa en het is ook ter ondersteuning van het roeien, graag serieuse reacties

latah
    Attached Files

vind het veel

zou zeker borst rug en schouders pak minder doen tot zelfs maar 1x in de week met jouw opstelling dan

zou 3oef voor borst en schouders doen
    rug kan er 6 aan die je miss kan verdelen over 2dagen
    2oef voor tri en bi is ook ruim voldoende

wel knap dat je zo veel traint, jij zal nogal een conditie hebben, iets wat ik mis

Comment

Wij geven enkel serieuse reacties

Schema is zwaar. Zou het minder doen.
      Maandag : Borst/Tricpes
      Dinsdag : Rug/Biceps
      Donderdag : Schouders/Buik
      Vrijdag : Benen/kuiten

De raad van Poseidon volgen qua aantal oefeningen.
      Succes
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

alvast bedankt voor de reacties!
        de spiergroepen per dagen wil ik niet veranderen, met name de maandag (benen en rug) zijn crusiaal voor mijn roeiprestaties van de rest van de week, doe ook op donderdag weer rug maar geen cable rows omdat ik anders stijf ben met roeien vrijdag.
        ik heb al oefening voor biceps geschrapt mee eens, en ook ook de pullover geschrapt (stond al tussen haakjes omdat ik twijfelde maar nu dus zeker)
        zwaar is ook de bedoeling moet er wel moe van worden haha.
        zit ook te denken om beetje meer te verdelen, zoals chin pull alleen op donderdag en niet ook op maandag.

de reden dat ik zoveel train is omdat mijn moeder 3 maanden geleden is overleden na 7 maanden behandelingen. sporten is voor mij echt een uitlaadklep, daar kan ik veel stress enzo in kwijt. conditie is daardoor inderdaad goed op pijl. ik wil dus voorkomen dat ik blessures oploop of overtraining. wil dus graag hard blijven trainen.

Comment

kan ik allemaal goed inkomen en innige deelneming met het overlijden, moet echt wel klote zijn, sporten is uiteraard een uitstekende uitlaatklep maar je mag er je lichaam niet mee kapottrainen en zeker omdat je ook massa wil

ik stel voor om je net zoals je zelf aangeeft de oefeningen te gaan verdelen over de week en train minder maar zwaarder, zul je ook moe van worden

succes en hou ons op de hoogte, ben benieuwd wat je ervan gaat maken

Comment

Het zijn idd vrij veel oefeningen per spiergroep.. natuurlijk doet de ene 3 oefeningen en de andere weer 4 of 2... dat moet je zelf ook aanvoelen..

je doet nu overal 8 oefeningen... dit wijst nog een beetje richting een kracht schema.. persoonlijk doe ik voor massa 10-12 herhalingen met 4 sets..

probeer maar eens en je zult zien dat je aan minder verschillende oefeningen per spiergroep genoeg hebt

Let je ook op je eten? Je eet genoeg? want als je wilt groeien moet je eten.. veel eten
            succes
            1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

8 oefeningen voor kracht? Weet niet, maar een kracht schema is maar 4-5 oefeningen op een dag waarbij je 1 ook echt op kracht doet met sets van 3 reps. Dan een oefening voor speed en de derde om de spiergroep af te maken. Dan eventueel nog 2 assist oefeningen om zwakke spiergroepen te versterken voor de oefening waar je op traint.

Comment

8oefeningen voor kracht, dacht het ook niet

Comment

bedankt voor alle reacties!
                  wil inderdaad mijn lichaam niet kapot trainen en daarom vraag ik ook jullie mening en zal een paar oefeningen schrappen.

ik let niet bijzonder op mijn eten maar eet goed, en ook veel

8 herhalingen is toch voor massa? niet voor kracht, dat is minder herhalingen. ik zal een paar oefeningen met wat meer herhalingen gaan doen, update schema will come up soon

Comment

voilĂ 

meer reacties altijd welkom natuurlijk
                    Attached Files

Comment

sorry kerel maar dit haalt je lichaam niet
                      het is nog steeds veel te veel

Kopie van workout schema(1).xls

het zal je niet bevallen maar in bijlage wat ik ervan zou maken

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                        sorry kerel maar dit haalt je lichaam niet
                        het is nog steeds veel te veel

[ATTACH]6569[/ATTACH]

het zal je niet bevallen maar in bijlage wat ik ervan zou maken
                        we rusten dus op zaterdag en zondag??

en poseidon.. WAAR IS de SQUAT
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                          we rusten dus op zaterdag en zondag??

en poseidon.. WAAR IS de SQUAT
                          squat wat is dat ??

omdat ik al geen squat in zijn schema zag staan dacht ik bij mezelf dat we weer te maken hadden met iemand die wel een of andere reden zou kunnen verzinnen niet te gaan squatten daarmee deadlift en legpress maar je opmerking blijft scherp mt want er is geen schema zonder squat

dus zou ik opteren voor
                          squat
                          deadlift
                          legpress
                          legcurl of legext
                          calves

om de week es de squat en deadlift wisselen om zo zwaarder te kunnen gaan op 1 van beiden

beter mt ??

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                            squat wat is dat ??

omdat ik al geen squat in zijn schema zag staan dacht ik bij mezelf dat we weer te maken hadden met iemand die wel een of andere reden zou kunnen verzinnen niet te gaan squatten daarmee deadlift en legpress maar je opmerking blijft scherp mt want er is geen schema zonder squat

dus zou ik opteren voor
                            squat
                            deadlift
                            legpress
                            legcurl of legext
                            calves

om de week es de squat en deadlift wisselen om zo zwaarder te kunnen gaan op 1 van beiden

beter mt ??
                            ben trots op je.. MITS deze niet aan sport in tde trent van voetbal ofzo doet.. want dan is dat allemaal bulshit die been oefening.. doet tie al op het veld ..
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                              ben trots op je.. MITS deze niet aan sport in tde trent van voetbal ofzo doet.. want dan is dat allemaal bulshit die been oefening.. doet tie al op het veld ..
                              Hehe klopt gelukkig hebben we hier met een roeier te maken die er toch nog iets wil van maken want voor hetzelfde geld zei deze jongen hier geen rug te moeten trainen door het roeien...

@TS hopelijk heb je iets aan het schema, is een stuk minder dan je wou doen maar geloof me, het was teveel van het goeie...

succes en sterkte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X