trainingschema van moi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha neehoor ik zal braaf alle spiergroepen trainen is ook belangrijk als je voorruit wilt gaan zoals ik bij het roeien!

ik heb nog een aantal oefeningen geschrapt maar toch denk ik dat de aanpassingen die jij hebt gemaakt Poseidon een beetje weinig oefeningen (jij komt op 24 in totaal en ik in eerste instantie op 40 en nu 36). ik train al 2 tot 3 maanden met een beduidend aantal meer oefeningen dan volgens mij suggestie, ik denk dat mijn lichaam dus wel wat meer oefeningen aan kan dan bijvoorbeeld 2 voor borst en 1 voor biceps.
    en als ik 72 uur rust heb voor bijvoorbeeld rug, en dan geen spierpijn meer heb dan kan ik toch gerust nog nog maals trainen?

Comment

Jouw lichaam kan misschien meer oefeningen aan, maar wat Poseidon zegt (denk ik toch) is dat het niet altijd nut heeft om die extra oefeningen te doen...
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

klopt less = more

je hoeft niet altijd meer te gaan doen om te denken daardoor meer te groeien integendeel

Comment

je leest zoveel op bijvoorbeeld alleen dit forum al dat ik nog wat vragen heb

heb net gelezen dat het eigenlijk neit goed is rug en benen op 1 dag te trainen, dat staat nu wel zo in mijn trainingsschema en daar hebben jullie allemaal ook niets over gezegt, what is the truth? is het mogelijk het te doen zoals ik het er nu heb staan?

is het risico op blessures groot bij deadlifts?

zou graag wat antwoorden hebben op deze vragen

Comment

niet goed is zwaar uitgedrukt, niet interessant is miss beter gezegd
            komt omdat rug en benen onze grootste spieren zijn en bijgevolg zwaar aangepakt worden (alles eigentlek) daardoor wordt er verondersteld dat het te zwaar voor het lichaam is en je ook je rug nooit zo zwaar kan aanpakken omdat je eerst benen trainde

ben voorstander van apart of in combo maar dan met de afwisseling benen zwaar rug medium - rug zwaar benen medium

risico op blessures heb je bij zowel elke oefening of sport denk ik, daarom ook dat ik erop hamerde dat je te zwaar traint en je lichaam te zwaar afmat dus bij jou zou ik zeggen dat je gevoeliger aan blessures zult zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X